Konkursy

Aktualne konkursy

 

 

Zakończone konkursy


Konkurs graficzny: Słowianie: bogowie i demony. Regulamin konkursu. Wyniki konkursu graficznego Słowianie: bogowie i demony.


Konkurs komiksowy: Antybohater. Regulamin konkursu. Wyniki konkursu komiksowego: Antybohater.

 

70 komentarzy

  1. Może źle zrozumiałem… Czy to oznacza, że jeśli ktoś nie ma konta na facebooku, to nie może wziąć udziału w konkursie?

    1. Dobrze, że zwróciłeś uwagę, oczywiście osoby, które nie posiadają facebooka, też mogą wziąć udział w konkursie.

    1. Mam pytanie czy po przesłaniu pracy wysyłacie potwierdzenie, bo ja jak na razie nie otrzymałem.

      1. Nie, narazie nie wysyłamy potwierdzeń. Jak redaktor Bartek ogarnie sytuację, będzie wysyłać powiadomienia, a twoja praca dotarła.

      1. Dziękuję za odp.
        Jeszcze się zastanowię czy wysłać, nie wiem czy się nadaje…

  2. Mogłabym prosić o linka do Państwa profilu na facebooku, bo szukam szuflady na nim i mam problem ;/

    1. O wszystkim powiadomimy na stronie, kiedy nadsyłanie prac zostanie zakończone i będziemy ostatecznie wiedzieć ile potrzebujemy czasu na czytanie i wydanie werdyktu.

      Pozdrawiam.

    1. Owszem, owszem. Cierpliwość zostanie wynagrodzona i może ktoś dostanie piękny mikołajkowy prezent? 🙂

  3. Może wydawnictwo się zbierze i zrobi dla wszystkich uczestników mikołajkowe upominki?

  4. A Mikołaj już się zbliża.
    Trzeba się pośpieszyć bo już słychać radosne ho, ho, ho!!!

  5. czy z okazji mikołajków jest szansa na podanie dziś wyników?:) czekam cierpliwie:) (w końcu zgodnie z jednym ze wcześniejszych wpisów cierpliwość miała być wynagrodzona:P)

  6. Witam

    Może ja coś źle odczytuję, ale z jednej strony konkurs 'Różne dylematy singielki’ przedstawiacie na stronie jako aktualny…
    z drugiej strony – kilka linijek w regulaminie jest napisane – „do 31 marca 2012 roku”, mamy 14 maja… i ??? pozdrawiam :)))

  7. Jeśli chodzi o konkurs „Elfie wakacje” to jednym z warunków wzięcia udziału jest ukończenie 18 roku życie, a jeśli rocznikowo już jest tylko miesiące się nie zgadzają (przy czym równo 18 będzie 6 sierpnia a termin wysyłania prac mija 5)?

    1. Hmm, to prawdziwa zagadka do rozwiązania. 🙂 Skoro masz urodziny 6 sierpnia, to owszem podeślij opowiadanie.

  8. Portal Enklawa trochę zjechał w recenzji Panią sędzinę honorową tego konkursu za jej debiut 😉 Ale widać można z tym żyć.

      1. Ale Enklawa jest współorganizatorem tego konkursu. 😉 Więc pomimo soczystej krytyki komuś tam się podobała książka. 🙂

        1. Cóż, ja już nie jestem w stanie rozwiać tych wątpliwości, trzeba pytać Enklawę. 🙂

        2. Po pierwsze, nie Enklawa zjechała książkę, tylko jeden z jej recenzentów. Po drugie, co ma piernik do wiatraka?

          1. Recenzent Enklawy to „głos Enklawy”, to przedstawiciel. Gdyby tak nie było to Enklawa nie zgodziłaby się na jej opublikowanie. 😉 A jeśli ktoś nie dba o to co się umieszcza na jego stronach to nie ma co się dziwić, że kiedyś ktoś to wytknie. 🙂 Pozdrawiam.

  9. Widzę, że nie do każdego trafiają proste przenośnie, w takim razie będę mówić jaśniej. Recenzent Enklawy, tak jak każdy inny recenzent, ma do spełnienia pewne zadanie – napisać tekst na temat przeczytanej książki. Jego zdanie nie musi pokrywać się ze zdaniem kogokolwiek innego, nie jest też skierowane przeciwko komukolwiek – to jedynie opinia na temat jednostkowego wytworu. W dalszym ciągu nie widzę związku pomiędzy opinią naszego recenzenta a wybraniem p. Raduchowskiej przez Szufladę do sędziowania w konkursie.

    1. Informacja pojawiła się na fb. Wyniki- koniec sierpnia. 🙂

      1. O to samo chciałam spytać. Trochę ciężko z początku się połapać w komentarzach w tym miejscu. Bardzo ciekawią mnie prace konkursowe, po cichu też liczę na zobaczenie swojego nazwiska w gronie laureatów C; Pozdrawiam!

  10. Milena ma rację – Fb jest bardzo niewygodny do przeglądania. Dlatego nie mam tam konta.

    1. Nie zrozumieliśmy się, miałam na myśli tutejsze komentarze – liczyłam na to, ze komentarz do regulaminu konkursu będzie tuż pod nim a tu chyba wszystkie komentarze do wszystkich konkursów są zamieszczone. Po prostu nie jestem przyzwyczajona.

  11. Dziś powinny być wyniki, prawda? Gdzie możemy ich się spodziewać? :> Ciekaw jestem prac zwycięzców 😛 A nuż, może i mi się uda 😀

  12. Mamy koniec sierpnia, a na stronie żadnych wieści odnośnie konkursu 🙁 Mamy się uzbroić w więcej cierpliwości? ;>

    1. Niestety nie wyrobiliśmy się z wynikami. W przyszłym tygodniu powinny być gotowe oceny jury, natomiast wyróżnienia od Pani Martyny Raduchowskiej dopiero za 2 tygodnie. Za opóźnienia przepraszamy.

      1. Jak mniej więcej znamy terminy, to czekanie nie jest już problemem ;> Opóźnienia zdarzają się każdemu 🙂 W takim razie czekamy na wyniki na początku września 😉

        1. Mamy już część ocen, ale nie wszystkie. Na pewno damy znać kiedy będziemy gotowi podać pełne wyniki. 🙂

  13. Mówi pani ze nie ma ograniczeń wiekowych, a w regulaminie pisze ze w konkursie mogą brać udział osoby, które ukończyły 18 rok zycia i mieszkają na terenie polski, czyli ja jednak mogę wziąć udział w konkursie? (nie jestem pełnoletni)???
    proszę o szybką odpowiedź, ponieważ mam pomysł i zdjęcie, ale nie wiem, czy mogę je wysłać, bo mozecie mnie państwo zdyskwalifikować 🙂

Komentarze zamknięte