Dzisiejsza premiera patronacka: „Złowrogi dom” R. A. Montgomery

Jedna z najbardziej kultowych serii książek paragrafowych!

Jedna z najbardziej kultowych serii książek paragrafowych!

Sprzedana w ponad 260 milionach egzemplarzy na całym świecie, przełożona na 40 języków. Wciąga do zabawy kolejne pokolenia!

Odbierasz telefon z błaganiem o pomoc. Odkrywasz, że połączenie pochodziło z terenu starego więzienia, które spłonęło doszczętnie ponad sto lat tepatronat, mu. Doświadczenie detektywa podpowiada ci, że sprawa będzie inna niż wszystkie dotąd. W złowrogim domu kryje się wiele tajemnic. Spotkasz tu agresywne szympansy, kosmitów, duchy, będziesz nawet podróżować w czasie. Tej przygody nie zapomnisz nigdy – o ile wyjdziesz z niej żywy!

Tytuł oryginalny: Choose Your Own Adventure.
Tłumacz: Joanna Krystyna Radosz
Stron: 144
Cykl: Stwórz swoją przygodę
Format: 125x195mm
Wydanie: I
Oprawa: miękka
ISBN: 978-83-8203-054-9

About the author
redaktorka działu recenzji książkowych. Popkulturowa sroka, która uwielbia szeroko komentowane wydarzenia np. Oscary, Super Bowl, Igrzyska Olimpijskie, rozdania nagród i plebiscytów. Namiętnie zakochana w sporcie, przede wszystkim w nocnych pojedynkach tenisowych. Z literaturą poznana w swoim czwartym roku życia. Od niedawna fanka thrillerów psychologicznych, ale generalnie nie patrząca na gatunki, tylko na historię. Ulubiony język: francuski.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *