Regulamin konkursu „Słowianie- bogowie i demony”

Graficzny konkurs mitologiczny edycja druga „Słowianie – bogowie i demony”

Po roku Szuflada.net powraca z drugą edycją graficznego konkursu mitologicznego. Tym razem odbędzie się on pod hasłem „Słowianie – bogowie i demony”. Tematem przewodnim będzie wciąż mało znana mitologia naszych przodków, lub, dokładniej rzecz ujmując, to, co z niej przetrwało.

Tegoroczna edycja w związku z licznymi zapytaniami zostanie poszerzona o możliwość przesyłania fotografii oraz prac wykonanych ręcznie, a następnie zeskanowanych.

1. Organizatorem konkursu jest Magazyn Kulturalno-Literacki Szuflada, dostępny pod adresem www.szuflada.net.

Współorganizatorami są: firma Techland, wydawnictwo Czwarta Strona i wydawnictwo Erica.

2. W konkursie mogą wziąć udział twórcy, którzy zamieszkują na terytorium Polski i przekroczyli 18 rok życia.

3. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest nadesłanie pracy w dowolnej technice cyfrowej, fotografii lub dzieł wykonanych ręcznie, a następnie zeskanowanych pod adres: mitologie@szuflada.net. W tytule wiadomości należy wpisać – Graficzny konkurs mitologiczny.

– termin nadsyłania prac upływa 12 marca 2016 roku,
– plik w formacie *JPG powinien być przesłany w załączniku wiadomości i opisany według następującego wzoru: Tytuł pracy, imię i nazwisko.

Tytuł pracy musi nawiązywać do postaci – boga lub demona związanego z wierzeniami Słowian. Prace dotyczące innych mitologii nie będą kwalifikowane do konkursu.

4. Nadesłane prace nie mogą nosić znamion plagiatu. Każdy uczestnik może przesłać tylko jedną pracę. Współpracownicy Szuflady ani laureaci poprzedniej edycji nie mogą brać udziału w konkursie.

5. Jury w składzie:

– sędzia główny: Magdalena Pioruńska (redaktor naczelna Szuflady),
– Barbara Augustyn (szefowa działu mitologii),
– Łukasz Muniowski (autor działu komiksowego),
– Kamil Żółkiewicz (szef działu komiksowego),
– Magdalena Sułek-Jabłońska (korektorka Szuflady),
– Judyta Mierczak (laureatka ostatniej edycji konkursu).

dokona subiektywnego i demokratycznego wyboru najlepszych dzieł.

6. Nagrodami w konkursie są:

a) Za pierwsze miejsce:

– 3 gry firmy Techland;
– 2 książki ufundowane przez Wydawnictwo Czwarta Strona;
– 1 książka ufundowana przez wydawnictwo Erica;

b) Za drugie miejsce:

– 3 gry firmy Techland;
– 1 książka ufundowana przez Wydawnictwo Czwarta Strona;
– 1 książka ufundowana przez wydawnictwo Erica;

c) Za trzecie miejsce:

– 3 gry firmy Techland;
– 1 książka ufundowana przez wydawnictwo Czwarta Strona;
7. Uczestnicy konkursu wyrażają zgodę na bezpłatną publikację swoich dzieł na łamach Szuflady.

8. Nagrody nie podlegają wymianie na gotówkę.

plakat 2

komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *