KONKURS: NIEPRZYZWOITA ZABAWA Z PIÓREM – WYNIKI!

08.04.2015 r. zakończyliśmy nabór prac na trwający miesiąc konkurs na opowiadanie erotyczne. Dziś z przyjemnością dzielimy się jego wynikami, ale przede wszystkim dziękujemy za zainteresowanie i wszystkie nieprzyzwoite prace, które w ciągu ostatnich tygodni spływały na naszą skrzynkę mailową.

szuflada

 

Jury w składzie:

Magdalena Pioruńska – Redaktor Naczelna www.szuflada.net

Kamila Błeszyńska – redaktorka działu felietonów

Magdalena Sułek-Jabłońska – korektorka Szuflady

Julia Pokrzywa – szefowa działu PR

dokonało wyboru najciekawszych prac i wyłoniło zwycięzców oraz wyróżnionych.

I MIEJSCE: Publikację na łamach Szuflady oraz nagrody książkowe: Sylvia Day Czteroczęściowa Seria Crossa! (Dotyk Crossa, Płomień Crossa, Wyznanie Crossa, Wybór Crossa), Opal Carew „Fantazje w trójkącie”, Shakti Mari-Malan „Seksualne przebudzenie kobiet

otrzymuje autor opowiadania pod tytułem: „JAN”.

II MIEJSCE: Publikację na łamach Szuflady oraz nagrody książkowe: Irene Caopt „Widzę cię”, Opal Carew „Fantazje w trójkącie”, Megan Hart „Naga”, Shakti Mari-Malan „Seksualne przebudzenie kobiet”, audiobook E. L. James „Pięćdziesiąt twarzy Greya”

otrzymuje autor opowiadania pod tytułem: „PIJANA WIŚNIA – ZNÓW”.

III MIEJSCE: Publikację na łamach Szuflady oraz nagrody książkowe: E. L. James „Pięćdziesiąt twarzy Greya”, Megan Hart „Naga”, Opal Carew „Fantazje w trójkącie”

otrzymuje autor opowiadania pod tytułem: „UKŁAD SPONSOROWANY”.

Wyróżnienie I: Nagrodę w postaci powieści Megan Hart „Naga”

otrzymuje autor opowiadania pod tytułem: „FUCK ME, JOHNY”.

Wyróżnienie II: Nagrodę w postaci powieści Shakti Mari-Malan „Seksualne przebudzenie kobiet”

otrzymuje autor opowiadania pod tytułem: „DYWANOWA PANIENKA”.

 

Ze względu na charakter konkursu na razie nie podajemy nazwisk zwycięzców, a jedynie tytuły opowiadań. Nazwiska, lub pseudonimy wyróżnionych autorów opublikujemy niebawem na naszym fanpage’u na facebooku, zaś wybrane przez jury opowiadania ukażą się na stronie Szuflady w dziale Creative Writing.

GRATULUJEMY!

szuflada

1a

About the author
Kamila Błeszyńska
ukończyła Amerykanistykę na Krakowskiej Akademii, absolwentka Studium Literacko- Artystycznego Uniwersytetu Jagiellońskiego. Debiutowała w 2013 r. opowiadaniem „Róża Tudorów”, które ukazało się drukiem w antologii „Teorie Spisków”. Zdobyła kilka wyróżnień na konkursach poetyckich. Pasjonuje ją średniowieczna Anglia, zwłaszcza rola kobiet w spiskach i przewrotach politycznych. Inspiruje się Paryżem lat dwudziestych minionego stulecia. W jej torebce zawsze znajdziesz napoczętą książkę, a w szufladzie kilka świeżych tekstów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *