Konkurs na miniaturę historyczną

Czas rozpoczęcia: 10.11.2014. Termin zakończenia: 30.11.2014.

konkurs-na-miniaturę-historyczną-e1415629390401

Regulamin konkursu:

1. Organizatorem konkursu jest Magazyn Kulturalno-Literacki Szuflada, dostępny pod adresem www.szuflada.net.

2. W konkursie mogą wziąć udział twórcy, którzy nie są redaktorami i współpracownikami Magazynu Kulturalno- Literackiego Szuflada.

3. Warunkiem przyjęcia dzieła do konkursu jest nadesłanie tekstu na adres: felietony@szuflada.net

Temat minipowiadania  brzmi:

zbeletryzuj autentyczne zdarzenie, ożyw jedną z europejskich monarchiń, pretendentek czy kochanek.

Tekst o objętości do trzech stron A4 (dopuszczalne formaty plików txt, rtf, doc, odt, pdf) należy przesłać na wskazany adres email do 30.11.2014 r. do godziny 23:59.

Prosimy podpisać pracę imieniem i nazwiskiem. W temacie wiadomości dopisać „Miniatura Historyczna”, a w treści podać dane do wysyłki nagrody, jeśli praca zostanie wyróżniona.

4. Nadesłane prace nie mogą nosić znamion plagiatu.

5. Jury w składzie:

Magdalena Pioruńska (redaktor naczelna Szuflady)

Kamila Błeszyńska (redaktorka działu felietonów)

Julia Pokrzywa (Dział PR)

Nadia Palak (Dział PR)

dokona wyboru czterech prac i ogłosi rozstrzygnięcie konkursu w dniu 06.12.2014 r.

6. Nagrodami w konkursie są:

I miejsce – zwycięski tekst zostanie opublikowany na łamach magazynu Szuflada.net. Ponadto zwycięzca otrzyma najnowszą propozycję C.W. Gortnera „Spisek Tudorów” i powieść Kamila Janickiego „Damy Złotego Wieku”.

II miejsce – laureat drugiego miejsca otrzyma najnowszą propozycję C.W. Gortnera „Spisek Tudorów” i powieść Kamila Janickiego „Damy Złotego Wieku”.

Dwa wyróżnienia – autorzy wyróżnionych tekstów otrzymają powieść: C.W. Gortnera „Spisek Tudorów” lub Kamila Janickiego „Damy Złotego Wieku”. Decyzja o wyborze książki należy do jury.

7. Nagrody nie podlegają wymianie na gotówkę.

8. Uczestnictwo w konkursie jest równoznaczne z akceptacją regulaminu i zgodą na bezpłatną publikację zwycięskiego opowiadania na łamach Szuflady.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *