KONKURS: Bliskowschodnie Spotkania Pierwszego Stopnia.

Zapraszamy do udziału w konkursie Bliskowschodnie Spotkania Pierwszego Stopnia, którego przedmiotem jest stworzenie opowiadania o tematyce bliskowschodniej i/lub islamskiej.

Celem konkursu jest propagowanie literatury, odkrywanie talentów i umożliwienie nieznanym, zdolnym autorom zaprezentowania swojej twórczości szerszemu gronu odbiorców, oraz promocja kultury i literatury Bliskiego Wschodu.

Na zwycięzców konkursu czekają zestawy książek o tematyce bliskowschodniej ufundowane przez Wydawnictwo Lambook i Wydawnictwo Akademickie Dialog, oraz publikacja opowiadania na łamach magazynu Szuflada.net

logo dialoglogo lambook

I miejsce:

1.Zestaw czterech książek Tariqa Alego: „W cieniu drzewa granatu”, „Księga Saladyna”, „Kobieta z kamienia”, „Sułtan z Palermo” Wydawnictwa Lambook.

2.Zestaw trzytomowego wydania „Historii nauki arabskiej” Wydawnictwa Akademickiego Dialog.

II i III miejsce:

1.Zestaw dwóch książek Tariqa Alego: „Kobieta z kamienia” i „Sułtan z Palermo” Wydawnictwa Lambook

2.Zestaw trzytomowego wydania „Historii nauki arabskiej” Wydawnictwa Akademickiego Dialog.

yazd

archiwum prywatne

Konkurs trwa od 09.04.2015 do 30.04.2015 roku.

Regulamin konkursu:

1. Organizatorem konkursu jest magazyn kulturalno-literacki Szuflada, dostępny pod adresem www.szuflada.net
2. Sponsorami nagród jest Wydawnictwo Lambook i Wydawnictwo Akademickie Dialog 
3. W konkursie mogą wziąć udział twórcy, którzy nie są redaktorami i współpracownikami magazynu kulturalno-literackiego Szuflada.
4. Warunkiem przyjęcia dzieła do konkursu jest nadesłanie tekstu na adres: promocja@szuflada.net, w temacie maila wpisując „Bliskowschodnie Spotkania Pierwszego Stopnia” we wskazanym przez organizatora terminie.
5. Nadesłane prace nie mogą nosić znamion plagiatu.
6. Nadesłane prace nie mogą szerzyć mowy nienawiści i rasizmu.
7. Nagrody nie podlegają wymianie na gotówkę.

8. Prace oceni jury w składzie:

Joanna Bierejszyk – redaktorka działu Literatury Świata na Szufladzie, psycholożka, doktorantka literaturoznawstwa US

Dorota Słapa – recenzentka działu Literatura Świata na Szufladzie, poetka, tłumaczka, absolwentka iranistyki UJ

Nadia Palak – PR Szuflada, felietonistka, absolwentka studiów bliskowschodnich UJ i Studium Artystyczno-Literackiego

9.. Uczestnictwo w konkursie jest równoznaczne z akceptacją regulaminu i zgodą na bezpłatną publikację zwycięskiego opowiadania na łamach Szuflady.

historia_nauki_arabskiej_tom_1_astronomia_teoretyczna_i_stosowana_IMAGE1_35107_1historia-nauki-arabskiej-tom-2_80597okladka336-600x600

Tekst o objętości do trzech stron A4 lub 5400 znaków (dopuszczalne formaty plików doc, odt, pdf.) należy przesłać na wskazany adres email do 30.04.2015 r., do godziny 23:59.

W treści pracy prosimy podać imię, nazwisko, adres email oraz dane do wysyłki nagrody, co będzie istotne, jeśli praca zostanie wyróżniona. W temacie wiadomości dopisać: „Bliskowschodnie Spotkania Pierwszego Stopnia”

Jeśli praca zostanie wyróżniona publikacją na łamach magazynu szuflada.net, skontaktujemy się z autorem, który będzie mógł zdecydować, czy jego opowiadanie zostanie podpisane nazwiskiem czy pseudonimem.

sułtan poprawiny.indd3 lambook

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *