PATRONAT SZUFLADY: „Winter. Saga księżycowa tom 4” – Marissa Meyer

Wyczekiwany finał bestsellerowej Sagi księżycowej!

Choć twarz księżniczki Winter przecinają blizny, jest podziwiana za wdzięk, dobroć i piękno. Mówi się, że zapiera dech w piersiach jeszcze bardziej niż jej macocha, królowa Levana…

Między Winter a przystojnym strażnikiem pałacowym, Jacinem, rodzą się uczucia, ale księżniczka obawia się, że zła królowa zniszczy ich romans, zanim będzie miał szansę się rozpocząć.

Tymczasem w całym kraju wybuchają zamieszki skierowane przeciwko królowej. Wraz z będącą po części cyborgiem Cinder i jej sojusznikami, Winter może odnaleźć siłę, by wywołać rewolucję i wygrać wojnę, która trwa już zbyt długo.

Czy Cinder, Scarlet, Cress i Winter mogą pokonać Levanę raz na zawsze i dostać swoje szczęśliwe zakończenia?

Winter. Saga księżycowa tom 4
Marissa Meyer
Liczba stron: 860
Premiera: 25 listopada 2020 r.

Marissa Meyer „Cress”

Marissa Meyer „Scarlet”

Marissa Meyer – Cinder

About the author
Magdalena Pioruńska
twórca i redaktor naczelna Szuflady, prezes Fundacji Szuflada. Koordynatorka paru literackich projektów w Opolu w tym Festiwalu Natchnienia, antologii magicznych opowiadań o Opolu, odpowiadała za blok literacki przy festiwalu Dni Fantastyki we Wrocławiu. Z wykształcenia politolog, dziennikarka, anglistka i literaturoznawczyni. Absolwentka Studium Literacko- Artystycznego na Uniwersytecie Jagiellońskim. Dotąd wydała książkę poświęconą rozpadowi Jugosławii, zbiór opowiadań fantasy "Opowieści z Zoa", a także jej tekst pojawił się w antologii fantasy: "Dziedzictwo gwiazd". Autorka powieści "Twierdza Kimerydu". W życiu wyznaje dwie proste prawdy: "Nikt ani nic poza Tobą samym nie może sprawić byś był szczęśliwy albo nieszczęśliwy" oraz "Wolność to stan umysłu."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *