PATRONAT SZUFLADY: Midnight Chronicles tom 2 Magia krwi Laura Kneidl, Bianca Iosivoni

Cykl: MIDNIGHT CHRONICLES
Tom: 2
Wiek: 14+
Premiera: 23 czerwca
Kategoria: fantasy New Adult
Tytuł oryginalny: Midnight Chronicles – Blutmagie
Liczba stron: ok. 400

6-tomowa saga z gatunku Fantasy New Adult, w której emocje i niebezpieczeństwa spotykają się z magią i zmysłowością. Wciągające połączenie klasycznego fantasy z romansem obyczajowym.

Odkąd Cain została blood hunterką, chroni mieszkańców Edynburga przed wampirami i innymi mrocznymi kreaturami. Traktuje swoją pracę bardzo poważnie, jest dokładna i zawsze trzyma się zasad. Wszystko to sprawia, że jest zupełnym przeciwieństwem Wardena Prinslo, którego głównym celem jest odnalezienie i unicestwienie zabójcy swojego ojca.

Dawniej Cain i Warden byli przekonani, że nic ich nie rozdzieli, ale nie wszystko można wybaczyć. Teraz nie potrafią sobie wyobrazić, że jeszcze trzy lata temu walczyli ramię w ramię i mieli do siebie bezgraniczne zaufanie.

Powrót Isaaca, króla wampirów, nie pozostawia im jednak wyboru: znów muszą stanąć do walki. Razem. Pojawia się zatem pytanie, czy przypadkiem nie ma dla nich kolejnej szansy?

Recenzja pierwszej części na Szufladzie: http://szuflada.net/moc-amuletu-bianca-iosivoni-laura-kneidl/

Bardzo udana historia, pełna akcji, a jednocześnie emocjonalna i wzruszająca.
BIBLIOPHILER_BOOKNERD

Moc amuletu ma w sobie wszystko to, co ma mieć ciekawa książka; taka, po lekturze której bez wahania sięgnęlibyśmy po kolejną część – intrygujący i mroczny świat pełen potworów, akcję, tajemnice, sekrety i rewelacyjnych bohaterów.
SECRETUM.PL

Pozycja obowiązkowa dla fanów prozy Cassandy Clare, Stephenie Meyer czy Trudi Canavan. Spora dawka emocji i radości przeplatanej mrokiem gwarantowana.
BLOG-SELKAR.PL

Laura Kneidl pisze powieści o codziennych wyzwaniach, fantastycznych światach i miłości. Urodziła się w Erlangen w 1990 roku i studiowała zarządzanie biblioteką i informacją w Stuttgarcie. Zainspirowana ulubionymi książkami, swoją pierwszą powieść rozpoczęła w 2009 roku. Po długim pobycie w Szkocji autorka mieszka obecnie w Lipsku, gdzie jej mieszkanie przypomina bibliotekę. Jest na Instagramie i chętnie wymienia się tam pomysłami ze swoimi czytelnikami.

Bianca Iosivoni fascynowała się historiami od dziecka. Te historie towarzyszą jej przez całe życie. Z głową pełną pomysłów zaczęła pisać jako nastolatka i od tamtej pory nigdy nie wyobrażała sobie rezygnacji.

Po ukończeniu szkoły średniej studiowała nauki społeczne w Hanowerze i pracowała w redakcji internetowej. Obecnie jest niezależną pisarką, pisze w domu, lubi pisać w kawiarniach i podróżować po świecie. Niezależnie od tego, czy jest w drodze, czy w domu, wszystko, co musi mieć ze sobą to notatnik, długopisy, książkę, czekoladę i dużo kofeiny.

 

About the author
Magdalena Pioruńska
twórca i redaktor naczelna Szuflady, prezes Fundacji Szuflada. Koordynatorka paru literackich projektów w Opolu w tym Festiwalu Natchnienia, antologii magicznych opowiadań o Opolu, odpowiadała za blok literacki przy festiwalu Dni Fantastyki we Wrocławiu. Z wykształcenia politolog, dziennikarka, anglistka i literaturoznawczyni. Absolwentka Studium Literacko- Artystycznego na Uniwersytecie Jagiellońskim. Dotąd wydała książkę poświęconą rozpadowi Jugosławii, zbiór opowiadań fantasy "Opowieści z Zoa", a także jej tekst pojawił się w antologii fantasy: "Dziedzictwo gwiazd". Autorka powieści "Twierdza Kimerydu". W życiu wyznaje dwie proste prawdy: "Nikt ani nic poza Tobą samym nie może sprawić byś był szczęśliwy albo nieszczęśliwy" oraz "Wolność to stan umysłu."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *