Kilka słów wstępu…

Nic nie sprawia mi większej trudności, niż rozpoczynanie czegoś i zarazem kończenie. Wiem, że nie jestem w mniejszości – często w życiu bywa tak, że jesteśmy pełni obaw, ale i nowych nadziei, kiedy wkraczamy w kolejny etap.

Szuflada jest właśnie dla mnie kolejnym etapem. Wcześniejsze doświadczenie, które zdobyłam na portalu literackim Apeiron Magazine w charakterze redaktora naczelnego, pozwoliło mi poczynić niezbędne przygotowania do rozpoczęcia pracy nad własnym projektem. Moim głównym celem jest propagowanie literatury i kultury, a przede wszystkim dzielenie się z Wami moją pasją, którą od niepamiętnych czasów są książki. Na szczęście nie jestem w tej pasji odosobniona, dlatego poza mną Szufladę będzie tworzyć zespół redakcyjny, odpowiedzialny za konkretne działy. Wśród nich znajdziecie już dobrze znane przegródki takie, jak recenzje książek, recenzje filmowe, felietony, czy opowiadania, ale również całkowite nowości, takie jak mitologie, literatura bałkańska, czy literatura marynistyczna.

W planach mamy organizowanie literackich konkursów we współpracy z wydawnictwami i zaprzyjaźnionymi stronami, wywiady z ciekawymi autorami, ludźmi muzyki i filmu, oraz przede wszystkim stałe poszerzanie naszej oferty literackiej o nowe, interesujące działy, w związku z czym zapraszamy wszystkich literatów do podejmowania z Nami współpracy. Uwolnijcie teksty z Waszych szuflad, niech wreszcie ujrzą światło dzienne!

About the author
Magdalena Pioruńska
twórca i redaktor naczelna Szuflady, prezes Fundacji Szuflada. Koordynatorka paru literackich projektów w Opolu w tym Festiwalu Natchnienia, antologii magicznych opowiadań o Opolu, odpowiadała za blok literacki przy festiwalu Dni Fantastyki we Wrocławiu. Z wykształcenia politolog, dziennikarka, anglistka i literaturoznawczyni. Absolwentka Studium Literacko- Artystycznego na Uniwersytecie Jagiellońskim. Dotąd wydała książkę poświęconą rozpadowi Jugosławii, zbiór opowiadań fantasy "Opowieści z Zoa", a także jej tekst pojawił się w antologii fantasy: "Dziedzictwo gwiazd". Autorka powieści "Twierdza Kimerydu". W życiu wyznaje dwie proste prawdy: "Nikt ani nic poza Tobą samym nie może sprawić byś był szczęśliwy albo nieszczęśliwy" oraz "Wolność to stan umysłu."

8 komentarzy

    1. Będziemy się starać,żeby się działo i to dużo. 🙂

      A ty jesteś niezawodny, wiesz o tym? 🙂 Dziękuję za każdą pomoc, której Nam udzieliłeś.

  1. SZUFLADA to świetna inicjatywa i innowacja ! Tutaj mogą zabłysnąć nowe talenty, które jeszcze ukrywają się w szufladzie.Życzę Ci ,aby Twoje marzenia się spełniły.Pozdrawiam całą redakcję oraz redaktor naczelną !

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *