Graficzny konkurs mitologiczny, edycja trzecia – „Ogień i woda”

Drodzy czytelnicy!

Za nami już dwie edycje mitologicznego konkursu graficznego na portalu Szuflada.net. Czas na kolejną. W tym roku postawimy na sprzeczności. Tematem przewodnim będzie „Ogień i woda” – czyli bogowie, demony i mitologiczne stworzenia związane z jednym z tych dwóch żywiołów.

W graficznych konkursach mitologicznych od początku stawiamy na różnorodność. W tegorocznej edycji będą mogły wziąć udział prace wykonane dowolną techniką cyfrową, fotografie oraz prace wykonane ręcznie, a następnie zeskanowane. Nowością jest dopuszczenie do konkursu plansz komiksowych (maksymalnie można przysłać jedną planszę).

Ale to nie koniec niespodzianek. W tym roku także Wy, drodzy czytelnicy, dostaniecie szansę, by wybrać swoją ulubioną pracę, a przy okazji zdobyć książkowe nagrody. W dniu ogłoszenia oficjalnych wyników graficznego konkursu mitologicznego na stronie Szuflada.net opublikowane zostaną prace zakwalifikowane do konkursu, które uplasowały się tuż poza podium w głosowaniu jury.

W ciągu tygodnia odbędzie się dodatkowe głosowanie – trzy prace, które zbiorą najwięcej głosów (pozytywnych komentarzy), zostaną nagrodzone. Również wśród głosujących zostaną rozlosowane nagrody książkowe.

Organizatorem konkursu jest magazyn kulturalno-literacki Szuflada, dostępny pod adresem internetowym www.szuflada.net.

Współorganizatorami są: wydawnictwo Uroboros, wydawnictwo Papierowy Księżyc, wydawnictwo Bukowy Las, Kultura Gniewu, Zeszyty Komiksowe, Egmont, Świat Komiksu, Fantasmagorie i Mandioca.

Warunkiem zakwalifikowania do konkursu jest nadesłanie pracy na adres: mitologie@szuflada.net. W tytule wiadomości należy wpisać: Graficzny konkurs mitologiczny. Na Wasze dzieła czekamy do północy 29 lipca 2017 roku. Plik w formacie .jpeg powinien być przesłany w załączniku i opisany według wzoru: tytuł pracy, imię i nazwisko.

Więcej szczegółów na temat konkursu i jego pełen regulamin znajdziecie pod tym linkiem:

REGULAMIN KONKURSU MITOLOGICZNEGO „OGIEŃ I WODA”

Czekamy na Wasze prace!

 

ogieńiwoda

About the author
Barbara Augustyn
Redaktor działu mitologii. Interesuje się mitami ze wszystkich stron świata, baśniami, legendami, folklorem i historią średniowiecza. Fascynują ją opowieści. Zaczytuje się w literaturze historycznej i fantastycznej. Mimowolnie (acz obsesyjnie) tropi nawiązania do mitów i baśni.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *