REGULAMIN KONKURSU MITOLOGICZNEGO „OGIEŃ I WODA”

Graficzny konkurs mitologiczny, edycja trzecia – „Ogień i woda”

W tym roku Szuflada.net organizuje trzecią edycję graficznego konkursu mitologicznego. Tym razem odbędzie się on pod hasłem „Ogień i woda”. Nadesłane prace muszą nawiązywać do tematu przewodniego konkursu – boga, demona albo stworzenia mitologicznego związanego z ogniem lub wodą.

Tegoroczną nowością jest dopuszczenie do konkursu plansz komiksowych (maksymalnie można przysłać jedną planszę).

1. Organizatorem konkursu jest magazyn kulturalno-literacki Szuflada, dostępny pod adresem internetowym www.szuflada.net.

Współorganizatorami są: wydawnictwo Uroboros, wydawnictwo Papierowy Księżyc, wydawnictwo Bukowy Las, Kultura Gniewu, Zeszyty Komiksowe, Egmont, Świat Komiksu, Fantasmagorie i Mandioca.

2. W konkursie mogą wziąć udział twórcy, którzy zamieszkują terytorium Polski i przekroczyli 18 rok życia.

3. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest nadesłanie pracy na adres: mitologie@szuflada.net. W tytule wiadomości należy wpisać: Graficzny konkurs mitologiczny.

Termin nadsyłania prac upływa o północy 29 lipca 2017 r.

Plik w formacie .jpeg powinien być przesłany w załączniku wiadomości i opisany według następującego wzoru: tytuł pracy, imię i nazwisko.

Tytuł pracy musi nawiązywać do tematu przewodniego konkursu – boga, demona albo stworzenia mitologicznego związanego z ogniem lub wodą. Prace niespełniające tych wymogów nie będą kwalifikowane do konkursu.

4. Nadesłane prace nie mogą nosić znamiona plagiatu. Każdy uczestnik może przesłać tylko jedną pracę. Współpracownicy Szuflady ani laureaci poprzednich edycji nie mogą brać udziału w konkursie.

5. Nadesłanie pracy na konkurs jest równoznaczne ze zgodą na jej publikację na portalu Szuflada.net oraz związanych z nim mediach społecznościowych – Facebooku i Instagramie.

6. Jury w składzie:

– sędzia główny: Magdalena Pioruńska (redaktor naczelna Szuflady),
– Barbara Augustyn (redaktorka działu mitologii),
– Aldona Kobus (redaktorka działu fantastyki)
– Karol Sus (redaktor działu komiksowego),
– Anna Niemczak (zwyciężczyni drugiej edycji konkursu),
– Monika Laprus–Wierzejska (zwyciężczyni pierwszej edycji konkursu komiksowego)
– Szymon Holcman (przedstawiciel wydawnictwa Kultura Gniewu),
– Aleksandra Żurek (instagramerka – @pop.books).

dokona subiektywnego i demokratycznego wyboru najlepszych dzieł.

6. Nagrodami w konkursie są:

I. W głosowaniu jury:

a) za pierwsze miejsce:
– „Kruczy cykl” Maggie Stiefvater (4 książki) – wydawnictwo Uroboros,
– „Wojna domowa” – Egmont,
– pierwsze trzy zeszyty serii „Barras” – Mandioca,
– „Zeszyty Komiksowe” #23 – Instytut Kultury Popularnej,
– „Komiks i jego konteksty” – Instytut Kultury Popularnej,
– jeden komiks – wydawnictwo Fantasmagorie,
– jeden komiks – wydawnictwo Kultura Gniewu.

b) za drugie miejsce:
– cykl „Dwór cierni i róż” Sarah J. Mass (2 książki) – wydawnictwo Uroboros,
– „Czytelniczka” Traci Chee – wydawnictwo Bukowy Las,
– „X – men. Mordercza Geneza” – Egmont,
– pierwsze trzy zeszyty serii „Barras” – Mandioca,
– „Zeszyty Komiksowe” #23 – Instytut Kultury Popularnej,
– jeden komiks – wydawnictwo Fantasmagorie,
– jeden komiks – wydawnictwo Kultura Gniewu.

c) za trzecie miejsce:
– „Czytelniczka” Traci Chee – wydawnictwo Bukowy Las,
– „Bez serca” Marissy Meyer – wydawnictwo Papierowy Księżyc,
– „Anihilacja”#1 – Egmont,
– „Zeszyty Komiksowe” #23 – Instytut Kultury Popularnej,
– jeden komiks – wydawnictwo Fantasmagorie,
– jeden komiks – wydawnictwo Kultura Gniewu.

II. W głosowaniu czytelników:

a) za pierwsze miejsce:
– „Czytelniczka” Traci Chee – wydawnictwo Bukowy Las.
– nagroda niespodzianka od działu komiksowego.

b) za drugie miejsce:
– „Miasto schodów” Roberta Jacksona Bennetta – wydawnictwo Papierowy Księżyc.

c) Za trzecie miejsce:
– „Bez serca” Marissy Meyer – wydawnictwo Papierowy Księżyc.

Wśród głosujących rozlosujemy dwie książki „Miasto schodów” Roberta Jacksona Bennetta oraz jeden egzemplarz „Bez serca” Marissy Meyer ufundowane przez wydawnictwo Papierowy Księżyc.

7. Uczestnicy konkursu wyrażają zgodę na bezpłatną publikację swoich dzieł na łamach Szuflady i związanych z magazynem portali społecznościowych.

8. Nagrody nie podlegają wymianie na gotówkę.

About the author
Barbara Augustyn
Redaktor działu mitologii. Interesuje się mitami ze wszystkich stron świata, baśniami, legendami, folklorem i historią średniowiecza. Fascynują ją opowieści. Zaczytuje się w literaturze historycznej i fantastycznej. Mimowolnie (acz obsesyjnie) tropi nawiązania do mitów i baśni.

2 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *