Graficzny konkurs mitologiczny edycja druga „Słowianie – bogowie i demony”

Szanowni czytelnicy!

Niemal rok temu zamknęliśmy nasz bestiariusz, podsumowujący pierwszą edycję graficznego konkursu mitologicznego na portalu Szuflada.net. Ale, jak ostrzegaliśmy, to jeszcze nie koniec. A zawsze dotrzymujemy słowa. Czas więc odwrócić bestiariusz na następną stronę i dopisać kolejny rozdział.


„Słowianie – bogowie i demony”

W tegorocznej edycji sięgniemy do korzeni – wierzeń naszych słowiańskich przodków. Stworzonych przez nich bogów, a także demonów, zamieszkujących wody, lasy i ludzkie domostwa. Wyobraźnia naszych przodków zaludniła wszystkie te miejsca rojem przeróżnych stworzeń, które staną się inspiracją dla Waszych prac. Dział mitologii zaprasza wszystkich chętnych do udziału w konkursie plastycznym , którego tematem przewodnim są bogowie i demony Słowian.

Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest nadesłanie pracy w dowolnej technice cyfrowej, fotografii lub dzieł wykonanych ręcznie, a następnie zeskanowanych. Tytuł musi nawiązywać do boga lub demona z mitologii słowiańskiej, który był dla niej inspiracją. Prace przedstawiające postacie z innych mitologii nie będą kwalifikowane do konkursu.

Organizatorem konkursu jest Magazyn Kulturalno-Literacki Szuflada, dostępny pod adresem www.szuflada.net.

Współorganizatorami konkursu są: firma Techland. wydawnictwo Czwarta Strona i Instytut Wydawniczy Erica.

Warunkiem przyjęcia dzieła do konkursu jest nadesłanie pod adres: mitologie@szuflada.net. W tytule wiadomości należy wpisać – Graficzny konkurs mitologiczny. Na Wasze dzieła czekamy do 12 marca 2016 roku. Plik w formacie *jpg powinien być nadesłany w załączniku i opisany według wzoru: Tytuł pracy, imię i nazwisko.

Więcej szczegółów na temat konkursu i jego pełen regulamin znajdziecie pod tym linkiem:

http://szuflada.net/konkursy/regulamin-konkursu-slowianie-bogowie-i-demony/

Czekamy na Wasze prace!

Barbara Augustyn

plakat 2

About the author
Barbara Augustyn
Redaktor działu mitologii. Interesuje się mitami ze wszystkich stron świata, baśniami, legendami, folklorem i historią średniowiecza. Fascynują ją opowieści. Zaczytuje się w literaturze historycznej i fantastycznej. Mimowolnie (acz obsesyjnie) tropi nawiązania do mitów i baśni.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *