Środa Dla Autora z Ewą Agnieszką Frankowską- 18 listopada

Drodzy czytelnicy,

Już jutro naszym gościem w ramach Środy Dla Autora będzie Ewa Agnieszka Frankowska, polska pisarka i dziennikarka. Zostańcie z nami, bo zapowiada się bardzo ciekawy dzień!

Środa Dla Autora to cykliczne spotkania z pisarzami i ludźmi kultury na fanpage’u Szuflady, podczas których nasi czytelnicy rozmawiają z gośćmi na czacie, wygrywają ich książki w konkursach i dowiadują się, jakie są ich przyszłe plany wydawnicze.

szuflada-vector

Do tej pory gościliśmy pisarzy, specjalizujących się w powieściach obyczajowych – min. Marię Ulatowską, Manulę Kalicką, Mariolę Zaczyńską, Małgorzatę Wardę, Agnieszkę Lingas- Łoniewską, Katarzynę Zyskowską- Ignaciak, Lucynę Olejniczak, Mariolę Zaczyńską, Sylwię Zientek, Ałbenę Grabowską w powieściach kryminalnych – min. Katarzynę Bondę, Katarzynę Puzyńską, Annę Fryczkowską, Mateusza Marcina Lemberga, Remigiusza Mroza, Patrycję Gryciuk, Magdalenę Parys, Magdalenę Knedler, Marię Paszyńską w powieściach fantastycznych – min. Martynę Raduchowską, Anetę Jadowską, Michała Gołkowskiego, Witolda Jabłońskiego oraz w rysowaniu komiksów – min. Rafała Szłapę, Agatę Wawryniuk, Konrada Okońskiego. Nasz fanpage odwiedzili również Sylwia Chutnik i Marcin Wilk.

Ewa Agnieszka Frankowska: absolwentka Wydziału Dziennikarstwa UW, Studium Literacko-Artystycznego UJ, a także Podyplomowego Studium Polityki Wydawniczej i Księgarstwa UW. Pracę zaczynała w Redakcji Dokumentacji Prasowej Polskiego Radia i Telewizji. Zahaczyła o Biuro Prasowe GUS, ale później zajmowała się pisaniem, które interesuje ją najbardziej. Należy do Stowarzyszenia SLA (Stowarzyszenie Absolwentów, Wykładowców i Studentów Studium Literacko-Artystycznego), a także do Nieformalnej Grupy Literackiej Piórnice. Lubi muzykę Jana Sebastiana, koty birmańskie a także czekoladę z rumem i z rodzynkami. Jej ostatnia pasja to Wydawnictwo Czerwona Papuga, a najnowsze marzenie to wspinaczka na wulkan Pele. Kolekcjonuje przepisy na śmierć. Osobiście ich nie sprawdza.

Wydała:

trzy opowiadania w antologii Pretekst, Księgarnia Akademicka, 2005
W ciemności nocy Wydawnictwo Pi, 2012, powieść kryminalną,
Tajemnica klucza czyli o tym, czego Zosia i Boguś szukali na Saskiej Kępie, Wydawnictwo Czerwona Papuga, 2013, dla dzieci,
Opowiadania czytane nocą, Wydawnictwo Czerwona Papuga, 2014, opowiadania wyróżnione w drugiej edycji konkursu literackiego im. Macieja Słomczyńskiego w Krakowie
Końcówka – opowiadanie w zbiorze Mężczyzna w zielonych spodniach, Wydawnictwo Czerwona Papuga, 2014
http://wydawnictwoczerwonapapuga.pl/

Recenzje:

http://zbrodniawbibliotece.pl/ksiegozbior/3135,sekretglebokoukryty/
http://zbrodniawbibliotece.pl/ksiegozbior/3748,naulicykostnicy/

12184229_10207404130075358_8534709200326032341_o

About the author
Magdalena Pioruńska
twórca i redaktor naczelna Szuflady, prezes Fundacji Szuflada. Koordynatorka paru literackich projektów w Opolu w tym Festiwalu Natchnienia, antologii magicznych opowiadań o Opolu, odpowiadała za blok literacki przy festiwalu Dni Fantastyki we Wrocławiu. Z wykształcenia politolog, dziennikarka, anglistka i literaturoznawczyni. Absolwentka Studium Literacko- Artystycznego na Uniwersytecie Jagiellońskim. Dotąd wydała książkę poświęconą rozpadowi Jugosławii, zbiór opowiadań fantasy "Opowieści z Zoa", a także jej tekst pojawił się w antologii fantasy: "Dziedzictwo gwiazd". Autorka powieści "Twierdza Kimerydu". W życiu wyznaje dwie proste prawdy: "Nikt ani nic poza Tobą samym nie może sprawić byś był szczęśliwy albo nieszczęśliwy" oraz "Wolność to stan umysłu."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *