Rozstrzygnięcie konkursu graficzno- fotograficznego z twórczością Małgorzaty Wardy

Drodzy czytelnicy!

Konkurs graficzno- fotograficzny z twórczością Małgorzaty Wardy został rozstrzygnięty.

Tym razem Szuflada zaprosiła do współpracy zaprzyjaźniony z nami blog o książkach Wiecznie Zaczytana oraz wydawnictwa: Świat Książki i Prószyński i S-ka. Sędzią głównym w konkursie była pisarka Małgorzata Warda.

Jak zwykle dopisała wam inwencja twórcza, poza tym zaskoczyliście nas swoimi graficznymi talentami. To również dla nas wskazówka na przyszłość, że nasi czytelnicy nie tylko interesują się pisaniem, ale także grafiką i fotografią. 🙂

Spośród 38 nadesłanych prac jury w składzie:

– sędzia główny: Małgorzata Warda (pisarka),
– Magdalena Pioruńska (redaktor naczelna Szuflady),
– Bartosz Szczygielski (zastępca redaktor naczelnej, szef działu recenzji książek),
– Maja Sieńkowska (autorka bloga Wiecznie Zaczytana, autorka Szuflady)

wybrało 3 najlepsze prace oraz 2 prace, które znalazły się tuż za podium i również zostaną nagrodzone publikacją na Szufladzie.

Najwięcej bo 18,5 punkta, zdobyła  praca Darii Solak„Szłam z nią” i zajmuje I miejsce.

Tuż za nią znalazła się praca Karoliny Saganiak – „higanbana” z 17 punktami, której przypada II miejsce.

III miejsce z 16 punktami zdobyła praca „Ona i ja” autorstwa Katarzyny Kosiak.

Poza podium:

IV miejsce z 15 punktami zdobyły trzy prace z taką samą ilością punktów:

Sylwia Trojan- „Niewidzialne”

Maria Roszak- „O nas”

Martyna Gaszczyk- „Grafika”

Zwycięskie prace opublikujemy jutro na Szufladzie. Nagrody dodatkowe od Małgorzaty Wardy, przewidziane w regulaminie, zostaną przyznane do końca tego tygodnia.

W sprawie nagród będziemy kontaktować się drogą e-mailową.

Dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział w konkursie i serdecznie gratulujemy zwycięzcom!

Redakcja Szuflady

About the author
Magdalena Pioruńska
twórca i redaktor naczelna Szuflady, prezes Fundacji Szuflada. Koordynatorka paru literackich projektów w Opolu w tym Festiwalu Natchnienia, antologii magicznych opowiadań o Opolu, odpowiadała za blok literacki przy festiwalu Dni Fantastyki we Wrocławiu. Z wykształcenia politolog, dziennikarka, anglistka i literaturoznawczyni. Absolwentka Studium Literacko- Artystycznego na Uniwersytecie Jagiellońskim. Dotąd wydała książkę poświęconą rozpadowi Jugosławii, zbiór opowiadań fantasy "Opowieści z Zoa", a także jej tekst pojawił się w antologii fantasy: "Dziedzictwo gwiazd". Autorka powieści "Twierdza Kimerydu". W życiu wyznaje dwie proste prawdy: "Nikt ani nic poza Tobą samym nie może sprawić byś był szczęśliwy albo nieszczęśliwy" oraz "Wolność to stan umysłu."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *