Patronujemy nieumarłym!

baner konkursu zombieKochamy zombie. Jak można nie ubóstwiać tych przyjemniaczków?  Zimni, wiecznie uśmiechnięci (plusy odpadającej skóry), po prostu do rany przyłóż. Dlatego też chętnie wspieramy wszelkie akcje, mające na celu promocję zombiaków. Tym razem patronujemy ciekawemu konkursowi. Więcej informacji znajdziecie wewnątrz newsa.

Jesteście przygotowani na zombie-apokalipsę? Nie? To koniecznie musicie zapoznać się z książkami, w których żywe trupy zdominowały ludzkość. Tam też można dowiedzieć się na przykład o słabych i mocnych stronach ożywieńców, o tym jaką część ciała należy odciąć, aby takowy przestał się ruszać oraz mnóstwo innych ciekawych rzeczy! Lubicie zombiaki? Nie lubicie? To bez znaczenia! One w końcu nadejdą! To tylko kwestia czasu! A lepiej, abyście byli przygotowani!

Jako poczciwi i pomocni obywatele oferujemy wam szansę na zdobycie książek o tych pokracznych istotach. Nie dajcie się zjeść! Weźcie udział, wygrajcie i dowiedzcie się jak skutecznie bronić się przed hordą żywych trupów! Chyba chcecie zachować swój mózg, co nie?

Brzmi ciekawie? Pewnie, że tak. Szczególnie, że możecie wygrać m.in. to.

Po szczegółowe informacje odsyłamy was tutaj.

About the author
Bartosz Szczygielski
- surowy i marudny redaktor, który oglądałby świat najchętniej z perspektywy dachu psiej budy, oparty o maszynę do pisania. Czyta wszystko, co wpadnie mu w ręce i ogląda wszystko, co wpadnie mu w oko. Chciałby kiedyś przytulić koalę i zobaczyć zorzę polarną – niekoniecznie w tym samym czasie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *