Wybory Literackie 2014

Kto największym poetą był? Czy Witkacy to król Małopolski, czy Sapkowski to nowy wieszcz narodowy?

wyboryliterackielogo

Już w tę niedzielę nastąpi finał drugiej edycji Wyborów Literackich. Można oddać głos online lub na żywo na wrocławskim rynku i w innych wybranych miejscach.

Akcja odbywa się w ramach Europejskiej Stolicy Kultury 2016 i ma na celu promowanie polskich pisarzy i literatury oraz stworzenie wielkiego i unikatowego sondażu opinii. Głosowanie kończy się w niedzielę o godzinie 23.00. Głosy oddaje się w dwóch kategoriach: Pisarze Klasyczni oraz Pisarze Współcześni. Wyniki można podglądać na bieżąco na stronie organizatorów.Widać wyraźne różnice między poszczególnymi województwami, ale jest kilku liderów, których ciężko będzie zdetronizować! Ciekawscy mogą również podpatrzeć, jak głosują znane osoby.

mapa14listopada

Zachęcamy do głosowania!

About the author
Agnieszka Świerczek
ur. w 1989 w Krakowie. Na socjologii nauczono ją opisywać rzeczywistość przy pomocy obiektywnych liczb. Na szczęście coś ją tknęło i skończyła też Studium Literacko-Artystyczne na UJ. Teraz opisuje świat za pomocą subiektywnych zdań. Zazwyczaj krótkich. Raz wydrukowali ją w Ha! Arcie (Zbiór opowiadań "Flash Fiction"), raz w pokonkursowej antologii KAFEL (Festiwal im. Jana Himilsbacha w Mińsku Mazowieckim), raz w języku rosyjskim (do dziś szuka swojego tekstu, bo nie zna bukw). "Zbiór tekstów współczesnych, znaczy krótkich" to jej debiut książkowy. Wszystkie publikacje pod panieńskim nazwiskiem Ślaska.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *