Konkurs na Miniaturę Historyczną – Wyniki!

 

konkurs-na-miniaturę-historyczną-e1415629390401

Z przyjemnością informujemy, że konkurs na Miniaturę Historyczną został rozstrzygnięty.

Przede wszystkim chcielibyśmy podziękować autorom za nadesłane prace. Dzięki Wam mogliśmy na nowo przyjrzeć się prywatnym obliczom historycznych postaci, zasmakować sekretów wielkich dam i poznać alternatywne rozstrzygnięcia znanych teorii spiskowych.

Wyborem jury zostały nagrodzone cztery niezwykłe prace:

I miejsce Anna Maria Przybyło „Joanna Szalona”
II miejsce Magdalena Przesmycka „Dylemat Cesarzowej”

Natomiast dwa wyróżnienia otrzymują:

Damian Nowak „Karol Welawski i jego król”
Lidia Karecka- Nieć „Szukając smaku”

I miejsce – zwycięski tekst zostanie opublikowany na łamach magazynu Szuflada.net. Ponadto zwycięzca otrzyma najnowszą propozycję C.W. Gortnera „Spisek Tudorów” i powieść Kamila Janickiego „Damy Złotego Wieku”.

II miejsce – laureat drugiego miejsca otrzyma najnowszą propozycję C.W. Gortnera „Spisek Tudorów” i powieść Kamila Janickiego „Damy Złotego Wieku”.

Dwa wyróżnienia – autorzy wyróżnionych tekstów otrzymają powieść: C.W. Gortnera „Spisek Tudorów” lub Kamila Janickiego „Damy Złotego Wieku”. Decyzja o wyborze książki należy do jury.

Laureatów konkursu prosimy o kontakt na adres: felietony@szuflada.net

Gratulujemy !

 Redakcja Szuflady

About the author
Kamila Błeszyńska
ukończyła Amerykanistykę na Krakowskiej Akademii, absolwentka Studium Literacko- Artystycznego Uniwersytetu Jagiellońskiego. Debiutowała w 2013 r. opowiadaniem „Róża Tudorów”, które ukazało się drukiem w antologii „Teorie Spisków”. Zdobyła kilka wyróżnień na konkursach poetyckich. Pasjonuje ją średniowieczna Anglia, zwłaszcza rola kobiet w spiskach i przewrotach politycznych. Inspiruje się Paryżem lat dwudziestych minionego stulecia. W jej torebce zawsze znajdziesz napoczętą książkę, a w szufladzie kilka świeżych tekstów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *