Konkurs im. Macieja Słomczyńskiego na najlepszą pracę z kręgu słuchaczy i absolwentów SLA

Podyplomowe Studium Literacko-Artystyczne Uniwersytetu Jagiellońskiego(pierwsza w Polsce szkoła kreatywnego pisania)

oraz Stowarzyszenie Absolwentów, Wykładowców i Słuchaczy Studium Literacko-Artystycznego z okazji Jubileuszu 20-lecia istnienia

ogłasza III edycję konkursu im. Macieja Słomczyńskiego na najlepszą pracę z kręgu słuchaczy i absolwentów SLA.

SłomczyńskiW konkursie mogą wziąć udział autorzy utworów do tej pory nie publikowanych, przedstawiając do oceny jury tom poezji, prozy (powieść lub zbiór opowiadań), reportaży literackich lub dramatów (albo słuchowisk radiowych).

Przewidujemy przyznanie nagrody głównej i – ewentualnie – dwóch wyróżnień.

Nagrodzone prace zostaną opublikowane w „Serii Studium Literacko-Artystycznego UJ”.

Warunkiem udziału w konkursie jest nadesłanie pracy w 3 egzemplarzach na adres:

Podyplomowe Studium Literacko-Artystyczne UJ, 31-007 Kraków, ul. Gołębia 16, do  30 kwietnia 2014 roku.

Prace powinny być opatrzone godłem, a w osobnej zaklejonej kopercie, także z godłem, prosimy podać nazwisko autora. Organizatorzy nie będą zwracać otrzymanych materiałów.

Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi  podczas obchodów jubileuszowych w czerwcu 2014 roku.

About the author
Magdalena Pioruńska
twórca i redaktor naczelna Szuflady, prezes Fundacji Szuflada. Koordynatorka paru literackich projektów w Opolu w tym Festiwalu Natchnienia, antologii magicznych opowiadań o Opolu, odpowiadała za blok literacki przy festiwalu Dni Fantastyki we Wrocławiu. Z wykształcenia politolog, dziennikarka, anglistka i literaturoznawczyni. Absolwentka Studium Literacko- Artystycznego na Uniwersytecie Jagiellońskim. Dotąd wydała książkę poświęconą rozpadowi Jugosławii, zbiór opowiadań fantasy "Opowieści z Zoa", a także jej tekst pojawił się w antologii fantasy: "Dziedzictwo gwiazd". Autorka powieści "Twierdza Kimerydu". W życiu wyznaje dwie proste prawdy: "Nikt ani nic poza Tobą samym nie może sprawić byś był szczęśliwy albo nieszczęśliwy" oraz "Wolność to stan umysłu."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *