Impreza bałkańska

Zaprzyjaźnione z Szufladą Naukowe Koło Slawistów Uniwersytetu Opolskiego zaprasza na ciekawą imprezę bałkańską!

Już w środę 14.12.2012 zapraszamy na kolejną imprezę z naszym macedońskim DJ-em. Tym razem bawimy się w Drake Club w Opolu, a naszym lokalnym organizatorem jest SNKS UO!

Tutaj każdy odnajdzie dla siebie coś, co sprawia radość dla jego ucha. Podczas imprezy nie zabraknie klasycznego dobrego bałkańskiego rocka w stylu Bijelo Dugme czy Azry, ale to nie wszystko! Mamy też coś dla tych z Was, którzy wolą bardziej taneczne kawałki. Z myślą o gimnastyce na parkiecie usłyszycie mistrzowskie kawałki Balkan Beatbox, DJ Shantel-a, czy Funky G.

Żeby choć na chwilę oderwać się od klimatów disco-rozrywkowych nasz DJ zabierze Was w niezapomnianą podróż po etno-klezmerskich bałkańskich orkiestrach serwując porządną dawkę rozrywki, w której będzie trąbić i bębnić, a to wszystko dzięki energii Bobana Markovicia i podobnych mu orkiestr! W ramach miłego dodatku zagramy też polskie aranżacje Jugotonu czy Kaji i Bregovicia.

Dla podgrzania atmosfery zaserwujemy Wam kilka parkietowych niespodzianek, a na deser takie ikony jak Dino Merlin, Ceca, Tose Proeski, czy Djordje Balasević.

Pamiętajcie, liczymy że zabierzecie ze sobą ogromny zapas energii, żeby spożytkować go przez całą noc razem z nami i zawładnąć bałkańskim parkietem!

Bilety 8 PLN

Roxana Wingert

Więcej informacji:

Roxana Wingert (przewodnicząca SNKS UO)

roxana.wingert@gmail.com

tel. 510 189 728.

About the author
Magdalena Pioruńska
twórca i redaktor naczelna Szuflady, prezes Fundacji Szuflada. Koordynatorka paru literackich projektów w Opolu w tym Festiwalu Natchnienia, antologii magicznych opowiadań o Opolu, odpowiadała za blok literacki przy festiwalu Dni Fantastyki we Wrocławiu. Z wykształcenia politolog, dziennikarka, anglistka i literaturoznawczyni. Absolwentka Studium Literacko- Artystycznego na Uniwersytecie Jagiellońskim. Dotąd wydała książkę poświęconą rozpadowi Jugosławii, zbiór opowiadań fantasy "Opowieści z Zoa", a także jej tekst pojawił się w antologii fantasy: "Dziedzictwo gwiazd". Autorka powieści "Twierdza Kimerydu". W życiu wyznaje dwie proste prawdy: "Nikt ani nic poza Tobą samym nie może sprawić byś był szczęśliwy albo nieszczęśliwy" oraz "Wolność to stan umysłu."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *