2. Przegląd Kina Emirackiego w Polsce.

2. PRZEGLĄD KINA EMIRACKIEGO                                          PrzegladKinaEmirackiego_LOGO_2017
7-9 kwietnia 2017
Kino Pod Baranami – Kraków
Kino Kosmos – Katowice

W dniach 7-9 kwietnia odbędzie się 2. Przegląd Kina Emirackiego w Polsce organizowany przez Fundację Nahda. Po zeszłorocznym sukcesie przeglądu w Kinie Pod Baranami, w tym roku również mieszkańcy Katowic będą mieli niepowtarzalną okazję obejrzeć filmy z Zjednoczonych Emiratów Arabskich, gdyż do projektu dołączyło Kino Kosmos.

Impreza jest organizowana we współpracy z Image Nation Abu Dhabi, Arab Film Studio oraz emirackimi reżyserami, a patronat honorowy nad wydarzeniem objęła Ambasada Zjednoczonych Emiratów Arabskich w Polsce. Gościem przeglądu będzie Gehad Darwish, znawca emirackiego przemysłu filmowego, długoletni współpracownik firmy producenckiej Image Nation Abu Dhabi.

 W programie m.in.: psychologiczny thriller Zinzana Majida al Ansariego oraz poruszające kino drogi będące jednocześnie opowieścią o dorastaniu, czyli nagrodzony na MFF w Dubaju film Going to heaven w reżyserii Saeeda Salmeena, dokument Ali Khaleda Anwar Roma (The Lights of Rome), przedstawiający narodową reprezentację piłki nożnej, a ponadto – emirackie filmy krótkometrażowe.

Szczegółowy harmonogram wydarzenia oraz opisy filmów znajdziecie na na stronie: kinoemirackie.pl

 

 

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *