SZUFLADA poleca:
cykl: destylat
co u mnie, co we mnie
jabłko w moim plecaku
przestało być jabłkiem, a stało się
eksperymentem. z życiem w sumie
podobnie
only love can save you
only love can kill you. powołania, które
trzeba w sobie tłamsić, by nie stać się znów
opustoszałym, wydrążonym
dziewczynka mówi
dziewczynka mówi: jest most, ale zamiast
wody są pociągi
dziewczynka mówi: jest serce, ale zamiast
krwi jest czarne, zakrzepłe
lodowe marzenie
jak zimno chcesz, by ci
ze mną było?
negatyw
ciało
wahadłowym ruchem
samo broni się przed śmiercią
zadawanie
z mojej ręki
w twoją
punkt
wkładasz mi palec
w bolące, nawet nie wiesz, w jak czuły
punkt we mnie trafiasz
cover
teraz mówię sercu, aby sercem
nie było
paterson
how embarrasing. chciałabym cię schować
głęboko, głębiej niż do jamy łona
poronione
żal mi tylko tych wierszy, których
o tobie nie napiszę
wykładzik
chodzi o nieco mniej
frywolne zjawiska, na przykład ontologia
bytu ludzkiego
czy czujesz się słaby, jeśli kogoś potrzebujesz?
oboje polajkowaliśmy
her air
tylko brzuchy kobiet
mogą być przepastne. tylko ja
mogę być tą, w którą możesz
wpaść
cukiernia
wszystko, mówi pani
upuściwszy łyżeczkę
wszystko, mówię ja
upuściwszy ciebie
(nie)poruszenia
wszystko stanęło w miejscu, by za moment
ruszyć. we mnie coś się ruszyło, by za moment
stanąć
zamiast
zamiast czytać sartra na współczesną, piszę
wobec ciebie te wiersze (by nie użyć tego
zawstydzającego dla)
wiersz pozbawiony nachalnej narracji
miłość życia? nie, dziękuję
podwojony
podwojony cień na ścianie. rany
na nadgarstku – ości
pływającej wewnątrz ryby
definicja
wiary jest zawsze za mało, wiara
nie przechodzi w pewność