Szuflada nominowana w konkursie na najlepszy serwis internetowy o książce!

Drodzy czytelnicy,

Z radością informujemy, że magazyn kulturalno- literacki Szuflada został nominowany w konkursie Papierowego Ekranu na najlepszy serwis internetowy o książce.

Rozstrzygnięcie konkursu odbędzie się 27 października podczas Targów Książki w Krakowie w sali konferencyjnej nr 2 (godz. 16.15).

Do 22 października internauci mogą głosować na nominowane serwisy. W efekcie tego głosowania niezależnie od Kapituły Konkursowej czytelnicy wyłonią ich zdaniem najlepszy serwis.

Głosowanie internautów rozpoczęło się 9 października o godz. 00.01.

Redakcja Szuflady zachęca wszystkich do głosowania. 🙂 Oczywiście na Szufladę. 🙂 Baner , dzięki któremu można oddać głos jest już dodany na stronie.

Dziękujemy za waszą obecność i zaufanie jakim obdarzacie Szufladę. Ta nominacja jest dla nas tego najlepszym dowodem! 🙂

Redakcja Szuflady

About the author
Magdalena Pioruńska
twórca i redaktor naczelna Szuflady, prezes Fundacji Szuflada. Koordynatorka paru literackich projektów w Opolu w tym Festiwalu Natchnienia, antologii magicznych opowiadań o Opolu, odpowiadała za blok literacki przy festiwalu Dni Fantastyki we Wrocławiu. Z wykształcenia politolog, dziennikarka, anglistka i literaturoznawczyni. Absolwentka Studium Literacko- Artystycznego na Uniwersytecie Jagiellońskim. Dotąd wydała książkę poświęconą rozpadowi Jugosławii, zbiór opowiadań fantasy "Opowieści z Zoa", a także jej tekst pojawił się w antologii fantasy: "Dziedzictwo gwiazd". Autorka powieści "Twierdza Kimerydu". W życiu wyznaje dwie proste prawdy: "Nikt ani nic poza Tobą samym nie może sprawić byś był szczęśliwy albo nieszczęśliwy" oraz "Wolność to stan umysłu."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *