Konkurs z tajemniczymi świnkami

DSCF1164Gdy w zeszłym roku urządzaliśmy konkurs z morderczymi świnkami, zasypaliście nas mailami. Liczymy, że tym razem będzie podobnie. Szczególnie, że podobnie jak przy tamtym konkursie, w tym również będziecie mogli wygrać książkę Mateusza M. Lemberga.

Tym razem mamy dla was aż 10 egzemplarzy najnowszej powieści Lemberga – „Patron”. Żeby ją dostać, będziecie musieli wykazać się cierpliwością, elementarną wiedzą z zakresu matematyki i odrobiną poczucia humoru. Co nas skłoniło do zrobienia konkursu ze świnkami? Cóż, ich podejście do lektury, któremu wprost nie mogliśmy się oprzeć 🙂 Zobaczcie sami!

 

 

Zaciekawiona „Patronem” świnka wygląda z bezpiecznej kryjówki.

DSCF1147

Wprawdzie na chwilę świnki zostały zdekoncentrowane przez sianko, ale to możemy im wybaczyć 🙂

DSCF1153

 Po krótkich pertraktacjach, zabrały się za czytanie i wyglądają na całkiem zadowolone.

DSCF1157

Można powiedzieć, że aż rwały się do czytania kolejnych części 🙂

DSCF0956

Skoro dobrnęliście aż tutaj, jesteście równie wytrwali jak świnki morskie. Gratulacje 🙂 A teraz złożone pytanie konkursowe. Tajemniczo-matematyczne 🙂

Ile książek ma na swoim koncie ma Mateusz M. Lemberg + Ile łącznie palców ma świnka morska + Którą rocznicę świętowała Szuflada w sierpniu? Wynik sumowania da wam liczbę dwucyfrową, której poszczególne cyfry sumujecie (dla przykładu 13 to 1+3=4). Ta końcowa liczba posłuży wam do odnalezienia odpowiedniego Apostoła, według kolejności z Ewangelii Mateusza (podpowiadamy, Wikipedia się przyda).

I dochodzimy w końcu do pytania konkursowego 🙂

Czyim patronem jest znaleziony przez was Apostoł?

Na odpowiedzi czekamy do środy (22.10.2014) do północy. Wysyłajcie je na adres recenzje@szuflada.net, a w tytule maila wpiszcie „TŚM” (Tajemnicza świnka morska).  Rozwiązanie konkursu pod koniec tygodnia na stronie Szuflada.net 🙂

About the author
Bartosz Szczygielski
- surowy i marudny redaktor, który oglądałby świat najchętniej z perspektywy dachu psiej budy, oparty o maszynę do pisania. Czyta wszystko, co wpadnie mu w ręce i ogląda wszystko, co wpadnie mu w oko. Chciałby kiedyś przytulić koalę i zobaczyć zorzę polarną – niekoniecznie w tym samym czasie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *