KONKURS: NIEPRZYZWOITA ZABAWA Z PIÓREM!

Daj się ponieść namiętności, zajrzyj w głąb własnych pragnień i stwórz niezapomniany romans!

Weź udział w konkursie na opowiadanie erotyczne.

Zwycięzców czeka publikacja na łamach magazynu kulturalno-literackiego szuflada.net, audiobook, a także 15 pikantnych nagród książkowych!

Konkurs przeznaczony jest dla osób pełnoletnich!

Czas rozpoczęcia: 08.03.2015 – Termin zakończenia: 08.04.2015.

trylogia-zmyslow-tom-1-widze-cie-b-iext27651045naga-b-iext23410473piecdziesiat-twarzy-greya-b-iext9947775fantazje-w-trojkacie-b-iext211088329788364142260-seria-dotyk-crossa

2024305107

Regulamin konkursu:

  1. Organizatorem konkursu jest magazyn kulturalno-literacki Szuflada, dostępny pod adresem www.szuflada.net
  2. Sponsorami nagród są wydawnictwa: Sonia Draga, Czarna Owca, Wielka Litera.
  3. W konkursie mogą wziąć udział twórcy, którzy nie są redaktorami i współpracownikami magazynu kulturalno-literackiego Szuflada.
  4. Warunkiem przyjęcia dzieła do konkursu jest nadesłanie tekstu na adres: felietony@szuflada.net we wskazanym przez organizatora terminie.

Konkurs jest przeznaczony dla osób pełnoletnich.

Przedmiotem konkursu NIEPRZYZWOITA ZABAWA Z PIÓREM jest stworzenie opowiadania erotycznego. Przez „opowiadanie erotyczne” organizator rozumie: dzieło oryginalne napisane w języku polskim, noszące znamiona erotyki, tj. zawierające scenę/sceny budującą/budujące napięcie erotyczne lub/i opis stosunku seksualnego pomiędzy bohaterami hetero lub homoseksualnymi.

Celem konkursu jest propagowanie literatury, odkrywanie talentów i umożliwienie nieznanym, zdolnym autorom zaprezentowania swojej twórczości szerszemu gronu odbiorców.

Tekst o objętości do trzech stron A4 (dopuszczalne formaty plików txt, rtf, doc, odt, pdf.) należy przesłać na wskazany adres email do 08.04.2015 r., do godziny 23:59.

W treści pracy prosimy podać imię, nazwisko, adres email oraz dane do wysyłki nagrody, co będzie istotne, jeśli praca zostanie wyróżniona. W temacie wiadomości dopisać: „Nieprzyzwoita zabawa z piórem”.

Jeśli praca zostanie wyróżniona publikacją na łamach magazynu szuflada.net, skontaktujemy się z autorem, który będzie mógł zdecydować, czy jego opowiadanie zostanie podpisane nazwiskiem czy pseudonimem.

  1. Nadesłane prace nie mogą nosić znamion plagiatu.
  2. Jury w składzie:

Magdalena Pioruńska (redaktorka naczelna Szuflady)

Kamila Błeszyńska (redaktorka działu felietonów)

Magdalena Sułek-Jabłońska (korektorka Szuflady)

Julia Pokrzywa (promocja Szuflady)

wyłoni zwycięzców i ogłosi rozstrzygnięcie konkursu w dniu 18.04.2015 r.

  1. Nagrodami w konkursie są:

I miejsce – Sylvia Day Czteroczęściowa Seria Crossa! (Dotyk Crossa, Płomień Crossa, Wyznanie Crossa, Wybór Crossa), Opal Carew „Fantazje w trójkącie”, Shakti Mari-Malan „Seksualne przebudzenie kobiet”

II miejsce – Irene Caopt „Widzę cię”, Opal Carew „Fantazje w trójkącie”, Megan Hart „Naga”, Shakti Mari-Malan „Seksualne przebudzenie kobiet”, audiobook E. L. James „Pięćdziesiąt twarzy Greya”

III miejsce – E. L. James „Pięćdziesiąt twarzy Greya”, Megan Hart „Naga”, Opal Carew „Fantazje w trójkącie”

Wyróżnienie I Megan Hart „Naga”

Wyróżnienie IIShakti Mari-Malan „Seksualne przebudzenie kobiet”

  1. Nagrody nie podlegają wymianie na gotówkę.
  2. Uczestnictwo w konkursie jest równoznaczne z akceptacją regulaminu i zgodą na bezpłatną publikację zwycięskiego opowiadania na łamach Szuflady.

ŻYCZYMY POWODZENIA!

plakat autorstwa Judyty Mierczakhttps://www.facebook.com/blacklineartwork?fref=ts

99

About the author
Kamila Błeszyńska
ukończyła Amerykanistykę na Krakowskiej Akademii, absolwentka Studium Literacko- Artystycznego Uniwersytetu Jagiellońskiego. Debiutowała w 2013 r. opowiadaniem „Róża Tudorów”, które ukazało się drukiem w antologii „Teorie Spisków”. Zdobyła kilka wyróżnień na konkursach poetyckich. Pasjonuje ją średniowieczna Anglia, zwłaszcza rola kobiet w spiskach i przewrotach politycznych. Inspiruje się Paryżem lat dwudziestych minionego stulecia. W jej torebce zawsze znajdziesz napoczętą książkę, a w szufladzie kilka świeżych tekstów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *