Konkurs na dobry początek tygodnia

Zinamon SzufladaKto by nie chciał książki za darmo? Prawdopodobnie każdy szanujący się czytelnik ma takie marzenie. Podejść do księgarskiej półki i wybrać z niej coś, co za chwile zostanie przez niego przeczytane, a następnie grzecznie położone na regale. Niestety, w życiu nie ma nic za darmo. Jednak my mamy dla was niespodziankę! Wspólnie z zinamon.pl przygotowaliśmy proste zadanie, które pozwoli wam spełnić opisane wyżej marzenie.

Klikając w banner umieszczony na dole wpisu przeniesiecie się na stronę, z której możecie wybrać dla siebie jedną pozycję z przygotowanej promocji (Wydawnictwa Latarnik, Czarne, Zysk i Muza). Książka tradycyjna lub e-book, wybór należy do was. Musicie spełnić tylko dwa wymagania.

1. Wymyślcie ciekawą i zabawną odpowiedź na jedno z nurtujących nas pytań:
Ilu pisarzy potrzeba, by wkręcić żarówkę?
2. Wybrana przez was książka nie może przekraczać wartości 50 zł.

Na wasze odpowiedzi czekamy do środy 15 maja, do północy. Przesyłajcie je na adres: recenzje@szuflada.net, w temacie wpisując „Żarówka”.

Trzy najciekawsze i najzabawniejsze odpowiedzi zostaną nagrodzone przez zinamon.pl jedną pozycją z przedstawionej wam oferty. Zwycięzcy zostaną przez nas powiadomieni drogą mailową do końca tygodnia, a najlepsze odpowiedzi opublikujemy na naszym Facebook’owym profilu.

Zapraszamy do zabawy!

Banner konkursowy Zinamon Szuflada

Partnerzinamon

About the author
Bartosz Szczygielski
- surowy i marudny redaktor, który oglądałby świat najchętniej z perspektywy dachu psiej budy, oparty o maszynę do pisania. Czyta wszystko, co wpadnie mu w ręce i ogląda wszystko, co wpadnie mu w oko. Chciałby kiedyś przytulić koalę i zobaczyć zorzę polarną – niekoniecznie w tym samym czasie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *