Czytamy gdzie indziej

1000337_544631652292125_799556332_nSzósta edycja „Czytamy gdzie indziej” nadchodzi! Tym razem z patronatem Szuflady 😉 Mamy więc zaszczyt zaprosić Was na niecodzienne spotkanie z książką. 16 listopada w dawnej fabryce przy ulicy Hożej 51 w Warszawie odbędzie się czytanie fragmentów książek i opowiadań przez aktorów stołecznych scen teatralnych.

„Czytamy gdzie indziej” to projekt zainicjowany przez EUNIC Warszawa. Od dwóch lat zbiera szeroką publiczność – co pół roku w innej części Warszawy. Edycja jesienna to odkopywanie starszych książek, wiosenna promuje nowości wydawnicze. Niepowtarzalny klimat imprezy, czytanie na żywo, niesamowita, oryginalna sceneria i świetna organizacja za każdym razem przyciąga rzesze bibliofilów, zarówno starszych jak i młodszych. Tym razem spotykamy się w centrum Warszawy, a w programie bieżącej edycji odnajdziemy wiele interesujących pozycji.

Dla każdego coś miłego: literatura europejska od Danii po Portugalię, od Holandii po Rumunię, po drodze odwiedzimy Czechy, Niemcy, Austrię i Szwajcarię! Blok dziecięcy zasili nieoceniona Akademia Pana Kleksa – wiecznie na czasie. Trzeci blok – Fantastyka w PRL to prawdziwa uczta dla fanów gatunku, a także okazja dla tych, którzy twórczości naszych wizjonerów lat 80. jeszcze nie znają. Dębski, Wolski, Cyran, Zajdel, Piekara, Synowiec, Kijewski – tych panów przedstawiać nie trzeba.

Dodatkowo „Nagi Lunch” Williama S. Burroughsa z muzyczną oprawą w wykonaniu Piotra Tabakiernika. Na wszystko wstęp wolny.

Dokładny program imprezy znajdziecie tutaj http://studiokolo.com/spektakle/czytamy-gdzie-indziej-6

Przybywajcie!

About the author
Ewa Jezierska
studentka kulturoznawstwa. Pasjonatka polskiej fantasy. Aktualnie mieszka w Warszawie, blisko nadwiślańskiej plaży, gdzie spędza swój czas wolny. Współpracuje z Księgarnią Warszawa oraz kolektywem fotograficznym Gęsia Skórka. Okazjonalna graczka Warcrafta i miłośniczka scrabbli.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *