O Nas

Szuflada.net to internetowy magazyn kulturalno-literacki, skupiający się na literaturze środka, a także nowych zjawiskach w literaturze współczesnej. Redakcję stanowią miłośnicy literatury o dużym doświadczeniu na rynku wydawniczym i literackim (m.in. koordynatorzy projektów kulturalno-literackich, pisarze, laureaci konkursów, doktoranci polonistyki, absolwenci studiów creative writing).

Działamy od sierpnia 2011 roku i na swoim koncie mamy wiele interesujących projektów oraz sukcesów – w roku 2012 i 2013 Szuflada była nominowana w prestiżowym plebiscycie Papierowego Ekranu na najlepszy portal internetowy o książkach.
Szuflada w różnorodnych przegródkach swoich działów chowa obiektywne recenzje oraz zupełnie subiektywne felietony, wnikliwe studia przypadku i luźne refleksje na temat kultury. Interesuje nas szczegółowo sprecyzowane wszystko.
Nasi zaangażowani redaktorzy zgłębiają dziedziny takie jak: mitologia, fantastyka, komiks, teatr, literatura bałkańska, literatura gender i wiele innych. Przede wszystkim interesuje nas współczesna literatura popularna.
Szuflada.net to serwis internetowy w dużej mierze poświęcony literaturze, ale również kulturze i sztuce. To co wyróżnia Szufladę na tle innych portali, to jej niezwykła otwartość na nowe trendy, promowanie nazwisk autorów i artystów z różnych kręgów literackich począwszy od literatury obyczajowej i kobiecej, poprzez literaturę gender na fantastyce i kryminałach skończywszy, oraz odwaga w poruszaniu niebanalnych tematów. Szuflada stawia na ludzi i na ich artystyczny potencjał.

Redakcja

Magdalena Pioruńska

Magdalena Pioruńska

Redaktor naczelna

kontakt: redakcja@szuflada.net

Łukasz Muniowski

Łukasz Muniowski

Recenzje książkowe - redaktor

kontakt: recenzje@szuflada.net

Ewa Glubińska

Ewa Glubińska

Recenzje książkowe - wsparcie
Barbara Augustyn

Barbara Augustyn

Mitologie - redaktor

kontakt: mitologie@szuflada.net

Maria Peszt

Maria Peszt

Mitologia - wsparcie
Aldona Kobus

Aldona Kobus

Fantastyka - redaktor

kontakt: felietony@szuflada.net

Karol Sus

Karol Sus

Komiks - redaktor
Magdalena Sułek-Jabłońska

Magdalena Sułek-Jabłońska

Korekta

Wsparcie techniczneBartek Nowak

Adres do korespondencji:

Szuflada
Magdalena Pioruńska
oś. Wyszyńskiego 2/60
98-300 Wieluń

Wydawca:

Fundacja Szuflada
ul. Kasztanowa 71A m.19
30-238 Kraków
KRS:0000540902; NIP: 6772385925