Złap fantazję – KONKURS

konkurs_zinamonPrzez chwilę zastanawialiśmy się czy aby za bardzo was nie rozpieszczamy? Ale nic na to nie poradzimy, że ostatnimi czasy konkursów u nas dostatek. Wspólnie z zinamon.pl mam dla was kolejną porcję książek, które mogą być wasze!

Klikając w banner umieszczony na dole wpisu przeniesiecie się na stronę, z której możecie wybrać dla siebie jedną pozycję z przygotowanej promocji. Książka tradycyjna lub e-book, wybór należy do was.

1. Odpowiedzcie na pytanie: „Bo fantazja, fantazja jest od …?” No właśnie, od czego według was jest fantazja?

Na wasze odpowiedzi czekamy do niedzieli 2 czerwca, do północy. Przesyłajcie je na adres: recenzje@szuflada.net, w temacie wpisując „Fantazja”. Trzy najciekawsze i najzabawniejsze odpowiedzi zostaną nagrodzone jedną pozycją z przedstawionej wam oferty. Zwycięzcy zostaną przez nas powiadomieni drogą mailową na początku następnego tygodnia, a najlepsze odpowiedzi opublikujemy na naszym Facebook’owym profilu.

Zapraszamy do zabawy!

konkurs_zinamon

 

Partner:

zinamon

About the author
Bartosz Szczygielski
- surowy i marudny redaktor, który oglądałby świat najchętniej z perspektywy dachu psiej budy, oparty o maszynę do pisania. Czyta wszystko, co wpadnie mu w ręce i ogląda wszystko, co wpadnie mu w oko. Chciałby kiedyś przytulić koalę i zobaczyć zorzę polarną – niekoniecznie w tym samym czasie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *