Zaproszenie na imprezę literacką – LiteraTura II, Strzelin 2014

gb29(1)W dniach 23-2 sierpnia odbędzie się impreza kulturalna LiteraTuraII- Strzelin 2014. Jej celem jest propagowanie polskiej literatury, nie tylko tej wydawanej oficjalnie. Podczas imprezy odbędą się też występy zespołów muzycznych i wiele innych atrakcji. Bilety już są do nabycia, a oto list otwarty jednej z organizatorek:

Witam serdecznie, Nazywam się Kamila Graczyk i reprezentuję portal Sztukater.pl , na którym dążymy do promocji sztuki i kultury. 23 sierpnia organizujemy wielokulturowe wydarzenie kulturalno-czytelnicze – LiteraTura II Strzelin 2014, którym chciałabym Pana zainteresować. Pragniemy zaprosić pisarzy polskich, jak i zagranicznych, na spotkanie plenerowe, otwarte, gdzie czytelnik będzie mógł nie tylko nawiązać kontakt, posłuchać wystąpień, ale również poczuć, iż literaci to też ludzie… Burmistrz miasta oddaje klucze kulturze, dzięki czemu będziemy mieli we władaniu różne lokacje w mieście i moc atrakcji. W tym zespoły muzyczne, kabarety, a całość okraszona kwestą charytatywną na rzecz Domu Dziecka w Górcu. Działamy ponad podziałami, zapewniamy nocleg i wyżywienie, pragniemy, aby to artyści wspólnie ułożyli program imprezy, przez co będzie to wydarzenie sprzyjające dalszym inspiracjom i znajomościom. Wiem, że wielu pisarzy traktuje nas jak zło konieczne, ale działamy w dobrej wierze, na zasadzie non-profit, przez co również wielu artystów nam zaufało i pojawi się na wydarzeniu. Niestety z literatami jest gorzej, na rynku wydawniczym panuje konsternacja, a pisarze zachowują się jak dzicz z buszu, statystyki okazują nieubłagany spadek czytelnictwa… Pragniemy zjednoczyć świat kultury i pod wspólną banderą zrobić mało profesjonalny, wręcz innowacyjny ewent kulturalny w miejscach i dla ludzi, dla których ta prawdziwa kultura jest na wagę złota, co rzadko jest dostrzegane. Razem możemy więcej, o ile nie będziemy się unosić dumą, podejdziemy do tego z dystansem, a całość okrasimy rodzinną atmosferą, dobrym ciastem i obiadem ze wsi staropolskiej. Moc atrakcji dla przybyłych gości gwarantowana, przez co też liczymy, iż artyści tym samym się odwdzięczą lokalnej ludności. Miejsce wydarzenia: Strzelin, 23/24 sierpień. Jeżeli byłby Pan/Pani choć częściowo zainteresowany naszą propozycją, chętnie udzielę dalszych informacji.
Serdeczności, Kamila Graczyk Redaktor Naczelna Sztukater.pl

Z naszej strony pragniemy dodać, że im więcej takich imprez, tym lepiej dla naszej kultury.

About the author
Technik MD, czyli maniakalno-depresyjny. Histeryczna miłośniczka kotów, Star Treka i książek. Na co dzień pracuje z dziećmi, nic więc dziwnego, że zamiast starzeć się z godnością dziecinnieje coraz bardziej. Główna wada: pisze. Główna zaleta: może pisać na dowolny temat...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *