ZAPOWIEDŹ PATRONATU SZUFLADY: „Jeżeli jesteś” Hanna Dikta

Po wspaniałych „Trogirskich wakacjach” przyszła pora na kontynuację historii Olgi w najnowszej powieści Hanny Dikty „Jeżeli jesteś”.

Miłość, która trwa wiecznie.
Olga wraca do Chorwacji i zamieszkuje w Arbaniji, miejscowości przy Trogirze. Raz w tygodniu spotyka się z Sanją, skrzywdzoną przez los dziewczyną. Pracuje nad redakcjami książek oraz zaczyna pisać własną – wspomnienia o swojej córce Natalii. Cały czas się zastanawia, co dzieje się z Natalią, czy żyje, czy jeszcze się spotkają. Odwiedza ją Stanisław i rozmawiają o przyszłości. Olga nie potrafi zaakceptować postawy Stanisława i z nim zrywa. Mimo tęsknoty postanawia nawiązać bliższe relacje z kimś innym.
Pewnego dnia dzwoni do niej Igor, dawny partner, który opiekuje się jej mieszkaniem w Polsce, z informacją, że dostała list. W Oldze budzi się nadzieja…
Hanna Dikta – poeta i prozaiczka, autorka powieści We troje (2016), To nie może być prawda (2018), Dwie kobiety (2019), Trogirskie wakacje (2021) oraz trzech tomików poetyckich: Stop-klatka (2012), Awantury nie będzie (2018) i Cienie (2019).

Tytuł: Jeżeli jesteś
Autorka: Hanna Dikta
Cykl: Trogirskie wakacje #2
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Premiera: przełom września/pażdziernika.

About the author
redaktorka działu recenzji książkowych. Popkulturowa sroka, która uwielbia szeroko komentowane wydarzenia np. Oscary, Super Bowl, Igrzyska Olimpijskie, rozdania nagród i plebiscytów. Namiętnie zakochana w sporcie, przede wszystkim w nocnych pojedynkach tenisowych. Z literaturą poznana w swoim czwartym roku życia. Od niedawna fanka thrillerów psychologicznych, ale generalnie nie patrząca na gatunki, tylko na historię. Ulubiony język: francuski.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *