WYNIKI KONKURSU Otwórz okno poezji

13592436_10210025878353788_8179309184273163039_nKochani,

miło nam ogłosić zwycięzców konkursu „Otwórz okno poezji”. Autorka tomiku „drzwi, Aleksandra J. Starostecka oraz redakcja działu Poezja wybrali trzech laureatów, których prace znajdują się poniżej. Musimy przyznać, że nieustannie zadziwiacie nas swoją wrażliwością i kreatywnością, dziękujemy!

Serdecznie gratulujemy, odezwiemy się do szczęśliwców! Dziękujemy wszystkim za wspólną zabawę, a autorce za przekazanie nagród!

I MIEJSCE:

4003779283_f2dcd54de9_b 4710536189_fbd74e7f17_b

 

II MIEJSCE

Co dostrzegasz, gdy zerkasz w okno… poezji?

Ten wymiar ma w sobie lekkość i intensywność jednocześnie, zatrzymuje mój codzienny pośpiech i wyostrza zmysły wrażliwości.

Rozprzestrzenia spokój, wypełnia każde słowo.

Przez to okno słychać muzykę, bezdźwięczną ale kojącą duszę – jest jak zauroczenie i motyle w brzuchu zakochanej dziewczyny.

Dostrzegam w nim niezwykłość przestrzeni, wyrazistość uczuć i filigranową delikatność.

Moje okno mocno przepuszcza światło, pozwala dostrzec mi tajemnicę i owiewa mnie ciepłym wiatrem, łagodzi ból parszywego dnia.

Ramy tego okna są bezpiecznymi ramionami kochanka.

Szyby zaś malowniczym schronem przed rzeczywistością od której uciekam.

Lubię ten świat, który widzę w moim oknie,

to zapomnienie ta ucieczka, która pochłania mój czas powrotnie dyktując mi swoje racje swoje spostrzeżenia wyrafinowaną formą intelektu.

Widzę w nim wyraźnie odmienność natury i wędrowca w swej podróży doświadczającego zatopienia w przyrodzie, która kusi bliższym zapoznaniem.

Wciąga mnie do środka czuję się jak w zaczarowanym świecie,

 ciekawi mnie jego zagadkowość.

 Nie chcę wybrnąć z tej przestrzeni dlatego podążam w nieznane .

Chcę Cię poznać jeszcze bliżej.

Poezjo, moja najwierniejsza przyjaciółko, znasz wszystkie moje sekrety, narzekam sfrustrowana, a Ty trwasz przy mnie jak mało kto na tym świecie pozbawionym wrażliwości.

III MIEJSCE

Moje okno poezji –  moja mama.

IMG_9226

About the author
Kinga Młynarska
Mama dwójki urwisów na pełny etat, absolwentka filologii polskiej z pasją, miłośniczka szeroko pojętej kultury i sztuki. Stawia na rozwój. Zwykle uśmiechnięta. Uczy się życia...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *