Wygraj bilety na Svalbard! Szuflada poleca konkurs podróżniczego bloga Ice Story!

Szanowni czytelnicy,

Już wkrótce na Szufladzie będziecie mogli więcej poczytać na temat Islandii. Najpierw jednak polecamy konkurs, zaprzyjaźnionego z nami podróżniczego bloga www.icestory.pl, w którym nawet możecie wygrać bilety na Svalbard!

Informacje od organizatora:

Jeżeli Tobie również od jakiegoś czasu marzy się napicie ruskiej wódki obok opuszczonej kopalni prawie pod biegunem północnym, chcesz przekonać się na własne oczy jak wygląda „Białe”, albo zwyczajnie spełnić marzenie życia – teraz masz okazję! To pierwszy konkurs na naszym blogu dlatego chcieliśmy przygotować dla Was coś naprawdę niezwykłego, co w jakiś sposób realnie wpłynie na Wasze życie i zrealizuje kilka północnych snów. Do wygrania są DWA bilety z Oslo do Longyearbyen, darmowa wycieczka z przewodnikiem po najciekawszych miejscach stolicy Svalbardu oraz ponad 50% zniżkę na noclegi w Gjestehuset102!

Na kiedy potrzebuję paszportu?

Wylot jest 27 maja, a powrót 3 czerwca 2016. Będziemy trzymać kciuki za pogodę i niezwykłe wrażenia:)

Czy muszę sprzedać swoją duszę?

Nie. Wystarczy, że w kreatywny sposób „Opowiesz nam swoją północną historię”. Forma jest dowolna – teksty, zdjęcia, rysunki, piosenki biesiadne i każdy inny przejaw artystycznych środków wyrazu są bardziej niż mile widziane.

Ale ja nie byłam/em nigdy na Svalbardzie, Islandii, Północy w ogóle.

Nic nie szkodzi. To Twoja historia i jesteś panem wykreowanej opowieści. Jeżeli czujesz, że Północ Cię wzywa – będziesz wiedzieć co robić:)

Są tylko dwa bilety do wygrania?

Tak się składa, że mamy dla Was również dwie książki „Białe. Zimna wyspa Spitsbergen” Ilony Wiśniewskiej, z autografami autorki:)

Co się stanie z pracami po zakończeniu konkursu?

Jako fani wszelkich opowieści chcielibyśmy, aby część Waszych prac znalazła się na naszym blogu. Oczywiście z respektowaniem wszelkich praw autorskich.

Gdzie mam podpisać?

Ponieważ mamy czteroręczne moce przerobowe przyjmujemy tylko po jednym zgłoszeniu, na adres: konkurs@icestory.pl

Mały update, 4.02.2016:

Info o naszym konkursie dotarło na Svalbard! W związku z tym Gjestehuset102 postanowił w szczególny sposób powitać Zwycięzców – darmową podwózką z lotniska, samochodową wycieczką z przewodnikiem po najciekawszych miejscach Longyearbyen, butelką wina na podtrzymanie północnych snów i dachem nad głową (bo jak sami sugerują – jest zdecydowanie za wcześnie na namiot!:)) w nieprzyzwoicie niskiej cenie 400 Nok za dwuosobowy pokój/doba. Oczywiście ze śniadaniem:)

W związku z tym dokonaliśmy nieznacznych zmian w Regulaminie – Przeczytajcie!

Beautiful scenic view of Longyearbyen (Svalbard island), Norway

About the author
Magdalena Pioruńska
twórca i redaktor naczelna Szuflady, prezes Fundacji Szuflada. Koordynatorka paru literackich projektów w Opolu w tym Festiwalu Natchnienia, antologii magicznych opowiadań o Opolu, odpowiadała za blok literacki przy festiwalu Dni Fantastyki we Wrocławiu. Z wykształcenia politolog, dziennikarka, anglistka i literaturoznawczyni. Absolwentka Studium Literacko- Artystycznego na Uniwersytecie Jagiellońskim. Dotąd wydała książkę poświęconą rozpadowi Jugosławii, zbiór opowiadań fantasy "Opowieści z Zoa", a także jej tekst pojawił się w antologii fantasy: "Dziedzictwo gwiazd". Autorka powieści "Twierdza Kimerydu". W życiu wyznaje dwie proste prawdy: "Nikt ani nic poza Tobą samym nie może sprawić byś był szczęśliwy albo nieszczęśliwy" oraz "Wolność to stan umysłu."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *