Wydarzenie – Korespondencja miłosna dawniej i dziś 17.10.18

banner 1 Korespondencja miłosna

Muzeum Literatury, Wydział Polonistyki UW i Księgarnia Polon zapraszają na spotkanie poświęcone korespondencji miłosnej na marginesie książki Klaudii Łachacz „Pokaż całemu światu, że mnie cokolwiek kochasz”.

Franciszka Radziwiłłowa, Agnieszka Osiecka i Jeremi Przybora, Zbigniew Herbert i Wisława Szymborska – jak pisali o uczuciach, jak flirtowali? Jak wyznawali sobie miłość? Czym różnią się listy miłosne z przeszłości od tych współczesnych? I czy rzeczywiście różnią się tak bardzo? O języku miłości rozmawiać będą Klaudia Łachacz, Eliza Kącka i Maja Margasińska.

Listy czytać będą Elżbieta Koślacz-Virol i Przemysław Śmiech.

Spotkanie odbędzie się 17 października 2018 o godz. 18 w siedzibie Muzeum Literatury przy Rynku Starego Miasta 20 w Warszawie.

Wstęp wolny.

Wydarzenie na Facebooku: https://www.facebook.com/events/1424575007645870/

About the author
Aldona Kobus
(ur. 1988) – absolwentka kulturoznawstwa na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, doktorka literaturoznawstwa. Autorka "Fandomu. Fanowskich modeli odbioru" (2018) i szeregu analiz poświęconych popkulturze. Prowadzi badania z zakresu kultury popularnej i fan studies. Entuzjastka, autorka i tłumaczka fanfiction.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *