Wstęp – dział recenzji książek

Książki od zawsze stanowiły ważny element kultury. Wywoływały namiętności i spory na całym świecie, a autorzy potrafili być wychwalani pod niebiosa. Jednym wznoszono pomniki, by na innych wydać wyrok śmierci. Obok potęgi słowa pisanego nie sposób przejść obojętnie, ominąć szerokim łukiem obojętności. Choć media straszną nas badaniami, z których wynika, że społeczeństwo czyta coraz mniej, doskonale wiemy, że to nieprawda. Nie wśród nas – czytelników, którzy wychowali się na literaturze najwyższych lotów.

Dział Recenzji Książkowych, który mam zaszczyt współtworzyć, dostarczy wam, drodzy czytelnicy, rzetelnych, wyczerpujących, a przede wszystkim pisanych od serca recenzji światowej klasy literatury. Nie będziemy stronili od tekstów popularnych, okupujących pierwsze miejsca list sprzedaży. Nie zapomnimy również o dziełach mniej znanych, tych starszych i niewygodnych.

Moje recenzje oraz opowiadania były publikowane m.in. na łamach Apeiron Magazine. Teraz w Szufladzie dołożę wszelkich starań, by czytelnicy zapoznali się z cudownymi książkami i nie żałowali czasu spędzonego na czytaniu ich recenzji.

Witam serdecznie
Bartosz Szczygielski

About the author
Bartosz Szczygielski
- surowy i marudny redaktor, który oglądałby świat najchętniej z perspektywy dachu psiej budy, oparty o maszynę do pisania. Czyta wszystko, co wpadnie mu w ręce i ogląda wszystko, co wpadnie mu w oko. Chciałby kiedyś przytulić koalę i zobaczyć zorzę polarną – niekoniecznie w tym samym czasie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *