Współpraca Szuflady z księgarnią ebooków Koobe

Szanowni Czytelnicy i szanowne Czytelniczki,

już dzisiaj rusza wspólna akcja promocyjna Szuflady i księgarni z ebookami Koobe, której celem jest rozpropagowanie czytania elektronicznego. Czas pokazać książki z nieco innej, innowacyjnej strony i wyjść naprzeciw wymogom współczesności. Naszą akcję zwieńczy genderowy konkurs, w którym  będzie można wygrać książki w wersji e-bookowej autorstwa Susan Sontag. Śledźcie nas uważnie, bo w ramach akcji  przeczytacie również kilka ciekawych artykułów min. na temat elektronicznego czytania.

Koobe to księgarnia z ebookami, gdzie kochamy czytać. Mamy dla Was dziesiątki tysięcy ebooków: zawsze bez DRM, z opcją wysyłania na Kindle i na Dropbox, dostępne w ciągu kilku minut. Bestsellery i książki autorów niezależnych: niektórych znajdziecie tylko u nas (prowadzimy działalność wydawniczą, by móc promować ciekawe teksty spoza mainstreamu). Lubimy prostotę: intuicyjne narzędzia wyszukiwania, możliwość zakupu bez logowania, przejrzysty program lojalnościowy. Chcemy dzielić się z Wami czytaniem!

sontag_szuflada

About the author
Magdalena Pioruńska
twórca i redaktor naczelna Szuflady, prezes Fundacji Szuflada. Koordynatorka paru literackich projektów w Opolu w tym Festiwalu Natchnienia, antologii magicznych opowiadań o Opolu, odpowiadała za blok literacki przy festiwalu Dni Fantastyki we Wrocławiu. Z wykształcenia politolog, dziennikarka, anglistka i literaturoznawczyni. Absolwentka Studium Literacko- Artystycznego na Uniwersytecie Jagiellońskim. Dotąd wydała książkę poświęconą rozpadowi Jugosławii, zbiór opowiadań fantasy "Opowieści z Zoa", a także jej tekst pojawił się w antologii fantasy: "Dziedzictwo gwiazd". Autorka powieści "Twierdza Kimerydu". W życiu wyznaje dwie proste prawdy: "Nikt ani nic poza Tobą samym nie może sprawić byś był szczęśliwy albo nieszczęśliwy" oraz "Wolność to stan umysłu."

2 komentarze

  1. Bardzo popieram ebooki – nie to, że mają jakąś wyższość nad papierowymi książkami, ale są wygodne i nie zabierają miejsca. A jeśli jakaś książka zaje…ście mi się podoba, to i tak szukam potem papierowej wersji.

    1. Ja też lubię to, że mogę wziąć sobie czytniczek w podróż i nie martwić się ciężką torbą. 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *