Traci Chee – Czytelniczka MAGIA, PIRACI I BEZLITOŚNI SKRYTOBÓJCY

Szuflada serdecznie poleca książkę „Czytelniczka”.

Czytelniczka-okl-3DSzesnastoletnia Sefia wie, czym jest walka o przetrwanie. Po tym, jak brutalnie zamordowano jej ojca, dziewczyna ucieka do puszczy ze swoją ciotką Nin. Uczy się tropić, polować i kraść. Na dnie plecaka ukrywa książkę, jedyną pamiątkę po zmarłych rodzicach.

Pewnego dnia tajemniczy napastnicy porywają Nin i Sefia zostaje sama. Przerażona dziewczyna pragnie wyruszyć na ratunek ciotce. Z pomocą przychodzi jej tajemniczy Łucznik oraz książka, która okazuje się magicznym artefaktem i kluczem do zrozumienia mrocznej historii świata.

W tej powieści książka naprawdę ma wielką moc!

Wspaniała opowieść o świecie, który nie zna liter i o magii czytania. Porywająca wielowątkowa historia o świetnie zarysowanych bohaterach i fabule, która jest cudownym połączeniem „Atramentowego serca” Cornelii Funke z opowieścią piracką, magiczną baśnią i sagą rozgrywającą się na tle malowniczej krainy.

Początek trylogii „Morze atramentu i złota”.  Bestseller New York Timesa. Jedna z najlepszych książek YA roku 2016.

Traci Chee - bio

ZOBACZ FILM: TRACI CHEE O CZYTELNICZCE:

About the author
Magdalena Pioruńska
twórca i redaktor naczelna Szuflady, prezes Fundacji Szuflada. Koordynatorka paru literackich projektów w Opolu w tym Festiwalu Natchnienia, antologii magicznych opowiadań o Opolu, odpowiadała za blok literacki przy festiwalu Dni Fantastyki we Wrocławiu. Z wykształcenia politolog, dziennikarka, anglistka i literaturoznawczyni. Absolwentka Studium Literacko- Artystycznego na Uniwersytecie Jagiellońskim. Dotąd wydała książkę poświęconą rozpadowi Jugosławii, zbiór opowiadań fantasy "Opowieści z Zoa", a także jej tekst pojawił się w antologii fantasy: "Dziedzictwo gwiazd". Autorka powieści "Twierdza Kimerydu". W życiu wyznaje dwie proste prawdy: "Nikt ani nic poza Tobą samym nie może sprawić byś był szczęśliwy albo nieszczęśliwy" oraz "Wolność to stan umysłu."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *