Szuflada poleca: Bookstagram to Pasja

Drodzy czytelnicy!

W dobie nowych rozwiązań technologicznych i promocyjnych również na rynku książki, Szuflada otwiera się na coraz bardziej popularne media społecznościowe w tym oczywiście Instagram. Naszym pierwszym poważnym krokiem jest polecenie nowo otwartej strony Bookstagram to Pasja, założonej na bazie instagramowego ruchu czytelniczego przez najprężniej działające tam blogerki.

Kinga Maszota, założycielka inicjatywy Bookstagram to Pasja:

Nasza akcja to nie tylko hasztag na Instagramie, pod którym możecie tagować swoje zdjęcia. To przede wszystkim nasz głos w ważnej sprawie! Pragniemy Wam powiedzieć, że bookstagram to nie tylko idealne zdjęcia, które tworzą całość. Nie jest to również oddzielanie ich białymi polami, gdy coś nam nie pasuje. To nie szaleńczy wyścig w zdobywaniu obserwujących, czy ranking, kto ma najwięcej współprac z wydawnictwami. Pamiętajcie, że za każdym kontem stoi człowiek i właśnie on się liczy. Jego zdanie, na dany temat, sposób w jaki wyraża siebie. To człowiek z krwi i kości, a nie wzrastająca liczba obserwujących.

Natalia: jedna z ambasadorek strony:

Kinga zebrała cudowne dziewczyny, które doskonale znacie z książkowego świata. Każda z nas ma wyjątkowy, charakterystyczny tylko dla siebie styl wypowiedzi, czy sposób fotografowania. Jesteśmy tak różne jak niebo i ziemia, ogień i woda, ale uzupełniamy się jak nikt inny. Będziemy pytać pisarzy, co lubią w Bookstagramie. Blogerki opowiedzą jaki jest klucz do sukcesu. Będzie inspirująco.

http://bookstagramtopasja.pl/

bookstagram

Zaglądajcie więc na Instagram! Naprawdę warto!

About the author
Magdalena Pioruńska
twórca i redaktor naczelna Szuflady, prezes Fundacji Szuflada. Koordynatorka paru literackich projektów w Opolu w tym Festiwalu Natchnienia, antologii magicznych opowiadań o Opolu, odpowiadała za blok literacki przy festiwalu Dni Fantastyki we Wrocławiu. Z wykształcenia politolog, dziennikarka, anglistka i literaturoznawczyni. Absolwentka Studium Literacko- Artystycznego na Uniwersytecie Jagiellońskim. Dotąd wydała książkę poświęconą rozpadowi Jugosławii, zbiór opowiadań fantasy "Opowieści z Zoa", a także jej tekst pojawił się w antologii fantasy: "Dziedzictwo gwiazd". Autorka powieści "Twierdza Kimerydu". W życiu wyznaje dwie proste prawdy: "Nikt ani nic poza Tobą samym nie może sprawić byś był szczęśliwy albo nieszczęśliwy" oraz "Wolność to stan umysłu."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *