Stephen King w Polsce!

stephen-king-cover-ftr (Michael Edwards)[News oczywiście był kwietniowym żartem, ale cała redakcja liczy, że może kiedyś King jednak zawita do Polski] Mistrz grozy oraz horroru rzadko opuszcza swoje leże, więc ta informacja powinna zelektryzować wszystkich miłośników doskonałej literatury. W październiku, trzy miesiące po premierze najnowszej powieści Kinga „Pan Mercedes”, pisarz wyruszy w niewielkie tournée po Europie. Zawita m.in. do Londynu, Paryża, Berlina oraz Warszawy!

Spotkania, podobnie jak miało to miejsce w zeszłym roku podczas wizyty Kinga w Europie, mają być biletowane. Cena w przedsprzedaży ma wynosić 70 zł, a do sprzedaży trafią już w najbliższy poniedziałek (7 kwietnia). Samo spotkanie odbędzie się w Pałacu Kultury i Nauki 14 października, a więcej szczegółów ma pojawić się „na dniach”.

Przypomnijmy, że będzie to pierwsza wizyta Stephena Kinga w naszym kraju. Będziemy informować was na bieżąco!

fot. Michael Edwards

About the author
Bartosz Szczygielski
- surowy i marudny redaktor, który oglądałby świat najchętniej z perspektywy dachu psiej budy, oparty o maszynę do pisania. Czyta wszystko, co wpadnie mu w ręce i ogląda wszystko, co wpadnie mu w oko. Chciałby kiedyś przytulić koalę i zobaczyć zorzę polarną – niekoniecznie w tym samym czasie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *