Spotkanie z redakcją magazynu „Coś na progu” w związku z premierą kryminału „W otchłani Imatry”

Drodzy czytelnicy,

Szuflada serdecznie zaprasza na spotkanie z redakcją zaprzyjaźnionego z nami magazynu „Coś na Progu” w związku z premierą książki „W otchłani Imatry”. Szuflada niedawno objęła ją patronatem.  Poniżej więcej informacji od organizatora. 🙂

Zapraszamy na spotkanie z redakcją magazynu „Coś na Progu” oraz na premierę kryminału „W otchłani Imatry” – WROCŁAW – 7.12.2012 – Księgarnio-kawiarnia kryminalna SPEAKEASY (Rynek). W programie m.in. rozmowa z tłumaczką Agnieszką Papaj. Gość specjalny – Rafał Szłapa, występ muzyczne, aktorzy w strojach z epoki, fragmenty powieść czytane na żywo i wiele więcej! START- g. 19.00.

About the author
Magdalena Pioruńska
twórca i redaktor naczelna Szuflady, prezes Fundacji Szuflada. Koordynatorka paru literackich projektów w Opolu w tym Festiwalu Natchnienia, antologii magicznych opowiadań o Opolu, odpowiadała za blok literacki przy festiwalu Dni Fantastyki we Wrocławiu. Z wykształcenia politolog, dziennikarka, anglistka i literaturoznawczyni. Absolwentka Studium Literacko- Artystycznego na Uniwersytecie Jagiellońskim. Dotąd wydała książkę poświęconą rozpadowi Jugosławii, zbiór opowiadań fantasy "Opowieści z Zoa", a także jej tekst pojawił się w antologii fantasy: "Dziedzictwo gwiazd". Autorka powieści "Twierdza Kimerydu". W życiu wyznaje dwie proste prawdy: "Nikt ani nic poza Tobą samym nie może sprawić byś był szczęśliwy albo nieszczęśliwy" oraz "Wolność to stan umysłu."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *