Seks i inne przykrości – Joanna Fabicka

Co może być gorsze od nieszczęśliwie zakochanego nastolatka? Chyba jedynie trzęsienie ziemi. Czy hormony mogą przewracać w głowie? Oj mogą. Czy od nadmiaru wrażeń można zasnąć? Zdecydowanie tak. To wszystko utwierdza czytelnika w przekonaniu, że bycie nastolatkiem do łatwych nie należy – nawet dla największego gagatka nie jest to takie proste. Jeśli masz odmienne zdanie, sięgnij po kolejne przygody młodego bohatera wykreowanego przez Joannę Fabicką.

„Seks i inne przykrości” jest tytułem, który intryguje potencjalnych czytelników i wywołuje parsknięcie śmiechu. Absolutnie i bez wątpienia rozkłada na łopatki. I faktycznie, tytuł nie kłamie, bo w gruncie rzeczy jest to powieść o współżyciu i innych przykrościach. Historia nie obfituje w sceny miłosne i nie atakuje nimi czytelnika w każdej linijce, ale – na pewno- seksualność odgrywa dość ważną rolę w życiu głównego bohatera, który ma nadzieję, że stosunek z kobietą rozwiąże wiele jego osobistych spraw. Czy rzeczywiście? Przekonajcie się sami!

Trzecia część z serii młodzieżowej jest równie smaczna i przyjemna w odbiorze jak poprzednie. Odrobinę grubsza, ale czyta się ją równie szybko. Autorka także w tej części zgrabnie i przyjaźnie opowiada o prawie 17-letnim Rudolfie, który wiedziony burzą hormonów zakochuje się bez opamiętania.

Nadal kocha Łucję, która kręci ciągle z innym. Nieustannie i namiętnie myśli o seksie, który raz go brzydzi, innym razem pociąga. Zderza się ze śmiercią, z odpowiedzialnością, jaką musi ponosić przyszła niepełnoletnia matka. Mimo wszystkich tych przeciwności stara się patrzeć na świat idealistycznie, co przyczynia się do utworzenia grupy pod nazwą „Kochaj mnie”. Ale czy odniesie sukces? Czy zawojuje świat?

Jedno nie podlega dyskusji. Joanna Fabicka z dobrze sobie znanym ironicznym i czarnym poczuciem humoru zapewnia nam odrobinę relaksu i uśmiechu na twarzy. Dzięki niej wieczory nie są już takie smutne, a całodzienne zmęczenie opuszcza człowieka już w momencie przeczytania paru pierwszych zdań. Co to dużo mówić, to po prostu trzeba przeczytać.

Agnieszka Pohl
Ocena: 4/5

Tytuł: Seks i inne przykrości

Autor: Joanna Fabicka

Liczba stron: 275

Data wydania: 2012

Wydawnictwo: W. A. B.

About the author
z pasji blogerka i recenzentka, z wykształcenia tłumacz- na co dzień matka i żona. Uzależniona od czekolady, lubi kawę i zieloną herbatę. Kiedy ma chandrę tworzy w kuchni: gotuje i piecze.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *