Rusza powieść w odcinkach!

Dział Creative Writing, to miejsce, gdzie możecie znaleźć fascynujące opowiadania, różnotematyczne felietony oraz porady dla początkujących pisarzy.

Ale – jak przystało na nowy rok – przyszła pora na innowacje. Dlatego do obecnych propozycji postanowiliśmy dodać nową – powieść w odcinkach. I zaprosić Was do świata paryskiej bohemy…

PARYŻ
Poznajcie Edwarda Bakera, jednego z wielu bohaterów powieści „Paryż nie ma końca”. Ed po zakończeniu Wielkiej Wojny osiada na stałe w Paryżu i jak wielu postanawia zostać pisarzem. Niestety, brakuje mu natchnienia, a hulaszczy tryb życia odbiera energię do pracy twórczej. Wszystko się zmienia, gdy bohater poznaje piękną i nieprzewidywalną Lady Sinceburry. Kobieta, która właśnie przybyła do Paryża, skrywa sekret, o jakim nikt nie poważyłby się nawet pomyśleć… Mniej więcej w tym czasie uczciwy i nieco naiwny Baker dostaje propozycję pracy w najbardziej poczytnym francuskim magazynie, a jego ekscentryczny i uwikłany w gry polityczne wydawca składa Edwardowi propozycję, po przyjęciu której może nie być już odwrotu…

 „Paryż nie ma końca” to historia osadzona w realiach szalonych lat dwudziestych minionego stulecia. Opowieść o miłości, zdradzie i marzeniach, które się nie spełniają. Historie ludzi (?), którzy po doświadczeniach wojny próbują odnaleźć swoje miejsce w świecie, kuszeni nieprzeciętną perspektywą trafiają w sam środek zdemoralizowanego i rozbuchanego sztuką Paryża. To nie tylko powieść, ale także doskonały przewodnik po miejscach kultu i tajemniczych zaułkach wiecznie błyszczącej francuskiej stolicy…

Nowy odcinek w co drugą środę, począwszy od 4 lutego 2015 r.

Kamila Błeszyńska

About the author
Kamila Błeszyńska
ukończyła Amerykanistykę na Krakowskiej Akademii, absolwentka Studium Literacko- Artystycznego Uniwersytetu Jagiellońskiego. Debiutowała w 2013 r. opowiadaniem „Róża Tudorów”, które ukazało się drukiem w antologii „Teorie Spisków”. Zdobyła kilka wyróżnień na konkursach poetyckich. Pasjonuje ją średniowieczna Anglia, zwłaszcza rola kobiet w spiskach i przewrotach politycznych. Inspiruje się Paryżem lat dwudziestych minionego stulecia. W jej torebce zawsze znajdziesz napoczętą książkę, a w szufladzie kilka świeżych tekstów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *