Rock& Read Festival

Drodzy czytelnicy,

Przedstawiamy Wam kolejny godny zainteresowania festiwal związany z literaturą i propagowaniem czytelnictwa. Tym razem osobą odpowiedzialną za wydarzenie jest polski pisarz fantasy- Jakub Ćwiek, który wyrusza w trasę po Polsce przy współpracy z wydawnictwem Sine Qua Non.

Poniżej prezentujemy kilka słów od organizatorów oraz plakat promujący trasę, zachęcając wszystkich do włączenia się do akcji. 🙂

Akcja ma na celu zachęcenie nie tylko młodych czytelników do częstszego sięgania po książkę na co dzień. Aby zwrócić uwagę odbiorców całość opracowana jest w przystępnym, rockowym klimacie i nawiązująca atmosferą do trasy koncertowej.

Jakub Ćwiek wraz ze wsparciem medialnym (kamerzysta, fotograf, techniczni, muzycy) przemierzać będzie Polskę przez 21 dni, odwiedzając 20 miast specjalnie przygotowanym literackim Camperem, pojawiając się między innymi w Empikach, targach książki. W trakcie trasy odbywać się będą liczne spotkania z czytelnikami, dyskusje, konkursy, nagrody i niespodzianki, wywiady a także granie specjalnie przygotowanych piosenek na żywo przez Jakuba ze wsparciem innych muzyków.

Relacje z trasy na żywo z każdego odwiedzonego miejsca będą pojawiać się w internecie (Facebook, Oficjalne strony www autora i wydawnictwa, Youtube, portale związane z fantastyką i czytelnictwem).

 

About the author
Magdalena Pioruńska
twórca i redaktor naczelna Szuflady, prezes Fundacji Szuflada. Koordynatorka paru literackich projektów w Opolu w tym Festiwalu Natchnienia, antologii magicznych opowiadań o Opolu, odpowiadała za blok literacki przy festiwalu Dni Fantastyki we Wrocławiu. Z wykształcenia politolog, dziennikarka, anglistka i literaturoznawczyni. Absolwentka Studium Literacko- Artystycznego na Uniwersytecie Jagiellońskim. Dotąd wydała książkę poświęconą rozpadowi Jugosławii, zbiór opowiadań fantasy "Opowieści z Zoa", a także jej tekst pojawił się w antologii fantasy: "Dziedzictwo gwiazd". Autorka powieści "Twierdza Kimerydu". W życiu wyznaje dwie proste prawdy: "Nikt ani nic poza Tobą samym nie może sprawić byś był szczęśliwy albo nieszczęśliwy" oraz "Wolność to stan umysłu."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *