Pracownia opowieści – wielki powrót!

Pracownia Opowieści – zapisz się!

Jak opowiedzieć swoją historię, napisać ciekawy reportaż, zrobić niebanalny wywiad? Jak ułożyć opowieść ze zdjęć? Jak spowodować, żeby nasze fascynacje i doświadczenia stały się interesujące dla czytelnika? Jak przekazać to, co uważamy za ważne?

Odpowiedzi na te pytania czekają na ciebie w Pracowni Opowieści.

Zapraszamy młodzież w wieku 14-18 lat na bezpłatne zajęcia fotograficzno-literackie, które pozwolą rozwinąć umiejętność opowiadania słowem i obrazem.

W ramach lipcowych zajęć Pracowni zaplanowaliśmy:

13.07.2016, godz. 10:00-14:00 – warsztaty fotograficzne
14.07.2016, godz. 10:00-14:00 – warsztaty twórczego pisania
20.07.2016, godz. 10:00-14:00 – warsztaty fotograficzne (II sesja)
21.07.2016, godz. 10:00-14:00 – warsztaty dziennikarskie
Zajęcia poprowadzą: Alicja Kielan (fotografia), Magda Piekarska (twórcze pisanie), Dorota Wodecka (wywiad).

ZAPISY I PYTANIA: pracownia@opowiesci.org
tel. 601 899 313

Miejsce: Muzeum Pana Tadeusza, Rynek 6

Uczestnicy warsztatów fotograficznych zobowiązani są przynieść na zajęcia aparat (dowolny, nie w telefonie/tablecie).
Sfinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego

Współorganizatorzy: Narodowe Forum Muzyki, Biuro Festiwalowe Impart

Partner strategiczny: KGHM Polska Miedź

fot

About the author
Magdalena Pioruńska
twórca i redaktor naczelna Szuflady, prezes Fundacji Szuflada. Koordynatorka paru literackich projektów w Opolu w tym Festiwalu Natchnienia, antologii magicznych opowiadań o Opolu, odpowiadała za blok literacki przy festiwalu Dni Fantastyki we Wrocławiu. Z wykształcenia politolog, dziennikarka, anglistka i literaturoznawczyni. Absolwentka Studium Literacko- Artystycznego na Uniwersytecie Jagiellońskim. Dotąd wydała książkę poświęconą rozpadowi Jugosławii, zbiór opowiadań fantasy "Opowieści z Zoa", a także jej tekst pojawił się w antologii fantasy: "Dziedzictwo gwiazd". Autorka powieści "Twierdza Kimerydu". W życiu wyznaje dwie proste prawdy: "Nikt ani nic poza Tobą samym nie może sprawić byś był szczęśliwy albo nieszczęśliwy" oraz "Wolność to stan umysłu."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *