Polska Jodi Picoult – Małgorzata Warda pierwszym gościem Szuflady Literackiej!

Pierwsze spotkanie w ramach Szuflady Literackiej organizowanej przez Stowarzyszenie Inicjatyw Społecznych „Suterena” przybliży postać pisarki i malarki Małgorzaty Wardy ze względu na intrygującą tematykę poruszaną w swoich książkach, nazywaną polską Jodi Picoult.

warda.szuflada.net

Wszystko w życiu nieustannie się zmienia, dlatego też nieco zmienia się także formuła spotkań i ich nazwa, ale klimat i zaangażowanie, które wkładamy w projekt pozostaje z naszej strony niezmienne. Spotkania przenoszą się teraz do restauracji i hotelu Szara Willa.

Już 22 kwietnia o godzinie 18.00 w eleganckich wnętrzach hotelu Szara Willa będą mieli Państwo okazję podyskutować z Małgorzatą Wardą na trudne tematy, związane z niewyjaśnionymi porwaniami ludzi, a także przekonać się o tym, czy świat zjawisk paranormalnych jest w stanie odpowiedzieć na narastające w nas wątpliwości i niepokoje.

malgorzata-warda-jak-oddech-cover-okladkaJej najnowsza powieść „Jak Oddech” po raz kolejny porusza temat niewyjaśnionych zaginięć, ale tym razem wkracza w świat pozamaterialny, świat duchów. Bohaterki książek Małgorzaty Wardy zabierają czytelnika w fascynującą podróż w głąb rozedrganych emocji, krok po kroku odsłaniając przed nim rozrzucone elementy układanki, które na końcu łączą się w zaskakującą całość. Autorka z psychologicznym wyczuciem oddaje targające nimi dylematy, bezwzględnie odsłaniając ich słabości i zarazem akcentując siłę ducha.

Patronat nad książką objęła Fundacja Itaka – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych.

Kupując tę książkę przekazujesz jej 1 zł, co przyczyni się do pomocy tej jedynej organizacji pozarządowej, która poszukuje osób zaginionych i udziela wsparcia ich rodzinom. Więcej informacji na stronie: www.zaginieni.pl.

Na spotkaniu będzie można także zakupić książkę „Jak Oddech” po niższej, promocyjnej cenie oraz wcześniejszą książkę autorki „Dziewczynka, która widziała zbyt wiele”.

Zapraszamy również do obejrzenia materiału o książce „Jak Oddech” i twórczości Małgorzaty Wardy, którą przygotowała Panorama:

http://www.tvp.pl/publicystyka/programy-informacyjne/panorama/reportaze/jak-oddech-o-milosci-przyjazni-i-/10734079

 

Inicjator projektu: Stowarzyszenie Inicjatyw Społecznych „Suterena”

Organizatorzy: Urząd Miasta Opole, Stowarzyszenie Inicjatyw Społecznych „Suterena”, Hotel i Restauracja Szara Willa

Sponsor: Hotel i Restauracja Szara Willa, FitLife, HSS Agencja Reklamowa

Partnerzy: Wydawnictwo Prószyński i S-ka, Fundacja Itaka – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych

Patronat medialny: Radio Opole, TVP Opole, Nowa Trybuna Opolska, Teraz Opole, Radio Plus Opole, Szuflada.net

Wsparcie medialne:  Chilli Zet

Projekt jest finansowany dzięki dotacji z Urzędu Miasta Opole. Głównym sponsorem Szuflady Literackiej jest Hotel i Restauracja Szara Willa i centrum Heath& Fitness FitLife.

Małgorzata Warda, polska pisarka, malarka, rzeźbiarka i absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku od lat wydaje powieści obyczajowe, wzbogacone kontekstem społecznym. Porusza w nich szeroki wachlarz problemów, o których nie boi się pisać otwarcie i z bolesną szczerością.

Autorka siedmiu powieści, w tym „Ominąć Paryż”, „Nikt nie widział, nikt nie słyszał” i „Dziewczynka, która widziała zbyt wiele”. Mieszka w Gdyni, gdzie prowadzi warsztaty twórczego pisania i wspólnie z dwiema gdyńskimi artystkami współtworzy „Pamiętnik Ciała”. Prowadzi blog: www.warda.bloog.pl

Szara Willa to nowoczesny, trzygwiazdkowy hotel położony jest w samym sercu Opola dzięki czemu wszystkie atrakcje miasta są w zasięgu ręki.

Współczesna architektura budynku harmonizuje z klasyczną elegancją wnętrza, która nawiązuje do stylu kolonialnego. Do dyspozycji naszych Gości oddajemy kręgielnię, fitness klub, klub urwisa, saunę, solarium oraz pub i restaurację. Pobytowi w Szarej Willi towarzyszy atmosfera bezpieczeństwa, komfortu, wysokiej kultury oraz rozrywki w najlepszym wydaniu. Okazuje się, że „szare” może oznaczać „kolorowe”.

HSS Agencja Reklamowa – powstała w 2000 roku, jej założycielom od początku przyświecała nam idea stworzenia firmy, która w kompleksowy sposób będzie w stanie obsłużyć klienta, oferując mu maksymalny poziom zadowolenia z wykonywanych usług.

Więcej o projekcie na: http://szuflada.net/szuflada-literacka/

plakat_fin

About the author
Magdalena Pioruńska
twórca i redaktor naczelna Szuflady, prezes Fundacji Szuflada. Koordynatorka paru literackich projektów w Opolu w tym Festiwalu Natchnienia, antologii magicznych opowiadań o Opolu, odpowiadała za blok literacki przy festiwalu Dni Fantastyki we Wrocławiu. Z wykształcenia politolog, dziennikarka, anglistka i literaturoznawczyni. Absolwentka Studium Literacko- Artystycznego na Uniwersytecie Jagiellońskim. Dotąd wydała książkę poświęconą rozpadowi Jugosławii, zbiór opowiadań fantasy "Opowieści z Zoa", a także jej tekst pojawił się w antologii fantasy: "Dziedzictwo gwiazd". Autorka powieści "Twierdza Kimerydu". W życiu wyznaje dwie proste prawdy: "Nikt ani nic poza Tobą samym nie może sprawić byś był szczęśliwy albo nieszczęśliwy" oraz "Wolność to stan umysłu."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *