Polcon 2012 (23-26.08.2012)

Wrocław zaprasza fanów fantastyki (i nie tylko)

na

Polcon 2012 – 23-26.08.2012

Polcon to najstarszy i najbardziej prestiżowy ogólnopolski konwent związany z tematyką szeroko pojętej fantastyki, odbywający się co rok od 1985 r., za każdym razem w innym mieście.

Integralnym elementem imprezy jest Gala wręczenia Nagrody Fandomu Polskiego im. Janusza A. Zajdla, najstarszej i najważniejszej w Polsce nagrody literackiej dla twórców fantastyki. Jej laureatami są m.in. Andrzej Sapkowski, Jacek Dukaj czy Ewa Białołęcka.

Polcon 2012 będzie pierwszym, jaki odbędzie się we Wrocławiu, organizatorem imprezy są stowarzyszenie miłośników fantastyki Wratislavia Fantastica oraz CK Zamek.

Podczas czterech dni trwania konwentu odbędą się:

-spotkania z autorami z Polski i zagranicy

-spotkania z wydawcami i krytykami fantastyki

-premiery książek

-panele dyskusyjne

-pokazy filmowe

-konkursy i zabawy

-warsztaty, turnieje i prezentacje gier

-oraz wiele innych atrakcji skupionych w blokach tematycznych

Na Polconie pojawią się znani i lubiani twórcy polskiej fantastyki, a także goście zagraniczni. Swoją obecność potwierdzili już Edward Lee (USA) oraz Peter V. Brett (USA).

Zapraszamy do odwiedzania strony Polconu: www.polcon2012, na której działa już formularz rejestracji elektronicznej.

About the author
(poprzednio Górska), współpracowniczka Szuflady, związana także z portalami enklawanetwork.pl i arenahorror.pl, pasjonatka czytania, pisania i oglądania horrorów, tancerka i zbieraczka lalek. Wieloletnia członkini Gdańskiego Klubu Fantastyki. Z wyboru mieszka we Wrocławiu z mężem i zwierzakami.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *