Podwójna nominacja Szuflady w konkursie Papierowego Ekranu!

Szanowni czytelnicy.

Mam tę niezwykłą przyjemność oznajmić, że Szuflada została po raz drugi nominowana w prestiżowym konkursie Papierowego Ekranu i to aż w dwóch kategoriach za Treść i Formę. Przy okazji niezmiennie dziękuję moim współpracownikom, redaktorom i przede wszystkim czytelnikom Szuflady, na których aktywność liczę w głosowaniu na nasz portal. Zmieniamy się dla Was i pracujemy dla Was. Chcemy być jeszcze lepsi i jeszcze bardziej efektywni. 🙂 I efektowni. 😉 Przypominam, że na przestrzeni minionego roku wzbogaciliśmy się o nowe działy, przeprowadziliśmy kilka konkursów literackim w tym konkurs „Festiwal Natchnienia”, który zaowocował antologią opowiadań o Opolu, wzbogaconą również o teksty autorów profesjonalnych. Ponadto Szuflada prowadzi spotkania autorskie w Opolu pod szyldem Szuflady Literackiej.

Szuflada obejmuje też coraz więcej patronatów nad książkami, festiwalami literackimi i wydarzeniami kulturalnymi. Min. ściśle współpracuje z wrocławskimi Dniami Fantastyki, organizowanymi przez Centrum Kultury Zamek. Ostatnio rozpoczęliśmy nowy cykl bezpośrednich spotkań z autorami na naszym fanpage’u Środa dla Autora, który przyciąga wielu aktywnych moli książkowych i nie tylko. W planach mamy jeszcze więcej niespodzianek i być może od przyszłego roku będziemy mogli pochwalić się papierowym wydaniem Szuflady… Ale jeszcze wszystko przed nami! Tymczasem zachęcamy do wzięcia udziału w zabawie. 🙂

Papierowy Ekran 2013

Konkurs na najlepsze internetowe strony o książkach

pe2013

Papierowy Ekran to nagroda, która od 2007 roku przyznawana jest najlepszym serwisom internetowym, stawiającym sobie za cel promowanie książek i czytelnictwa. W szczególności są to serwisy wydawnictw, księgarń, bibliotek, organizacji popularyzujących czytelnictwo, portale kulturalne, blogi oraz strony osób indywidualnych.

Dotychczasowi laureaci to: BiuroLiterackie.pl (2007), artPAPIER.com (2008), Niedoczytania.pl (2009), Ryms.pl (2010), Wywrota.pl (2011), Xiegarnia.pl (2012).

W tym roku Papierowy Ekran będzie wręczony w dwóch kategoriach:

TREŚĆ – zawartość przekazu (nieszablonową, bogatą, oryginalną, nowatorską…) – kategoria skierowana do grup na Facebooku, blogów, fanpage’ów, stron wydawnictw, sprofilowanych księgarń, bibiliotek, portali kulturalnych;

FORMA – sposób prezentacji treści (nawigacja, łatwość korzystania, interaktywność, niestandardowość graficzna i funkcjonalna) – kategoria obejmująca wszelkie strony oprócz fejsbukowych, blogów i serwisów opartych na gotowych szablonach.

Wybraną stronę można zgłosić w jednej bądź obu kategoriach (d 4 do 13 października). Każdy internauta – za pomocą formularza na stronie www.papierowyekran.pl – może zgłosić serwis do konkursu. Następnie, po 10 serwisów z każdej kategorii (wyselekcjonowanych przez Organizatora, czyli Fundację NADwyraz i Miesięcznik Wydawca) zostanie nominowanych do Nagrody. Ich ostateczna ocena będzie średnią arytmetyczną głosów Internautów, Organizatora oraz Kapituły (każda grupa oceniających złoży się na 1/3 końcowej punktacji).

Wśród głosujących Internautów zostaną rozlosowane nagrody książkowe i audioboki.

Jak co roku, Papierowy Ekran stanowi jedno z wydarzeń towarzyszących 17. Targom Książki w Krakowie.
Wszystkie informacje na temat przebiegu Papierowego Ekranu będą się pojawiać na stronie www.papierowyekran.pl oraz fejsbukowym profilu wydarzenia: www.facebook.com/PapierowyEkran

Harmonogram Konkursu w 2013 roku:
4–13 października – zgłaszanie serwisów do Papierowego Ekranu;
15 października – ogłoszenie przez Organizatora listy 20 nominowanych stron – po 10 w każdej z kategorii;
15–24 października – głosowanie Internautów, Kapituły oraz Organizatora;
26 października – ogłoszenie wyników – rozstrzygnięcie konkursu

Organizatorzy: Fundacja NADwyraz (www.nadwyraz.pl), Miesięcznik Wydawca (www.wydawca.com.pl)

Partnerzy: Targi w Krakowie, Polskie Towarzystwo Wydawców Książek, Xiegarnia.pl

Sponsorzy: Wydawnictwo Literackie, Wydawnictwo MG, Wydawnictw Zysk i S-ka, Audioteka.pl, Audiobook.pl, Legimi

About the author
Magdalena Pioruńska
twórca i redaktor naczelna Szuflady, prezes Fundacji Szuflada. Koordynatorka paru literackich projektów w Opolu w tym Festiwalu Natchnienia, antologii magicznych opowiadań o Opolu, odpowiadała za blok literacki przy festiwalu Dni Fantastyki we Wrocławiu. Z wykształcenia politolog, dziennikarka, anglistka i literaturoznawczyni. Absolwentka Studium Literacko- Artystycznego na Uniwersytecie Jagiellońskim. Dotąd wydała książkę poświęconą rozpadowi Jugosławii, zbiór opowiadań fantasy "Opowieści z Zoa", a także jej tekst pojawił się w antologii fantasy: "Dziedzictwo gwiazd". Autorka powieści "Twierdza Kimerydu". W życiu wyznaje dwie proste prawdy: "Nikt ani nic poza Tobą samym nie może sprawić byś był szczęśliwy albo nieszczęśliwy" oraz "Wolność to stan umysłu."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *