Pod skrzydłami Pythona

MP_P_3D_frontbackTrudno znaleźć osobę, która nie znałaby Michaela Palina. Być może nie jest ona w stanie przypisać twarzy do nazwiska, ale gdy pojawi się koło niego napis Monty Python, wszystko staje się jasne. Już niedługo (a dokładniej 5 czerwca) na polskim rynku pojawi się druga powieść Palina pod tytułem „Prawda”, której Szuflada dumnie patronuje.

 

Gdy w 1995 roku ukazało się „Krzesło Hemingwaya” jedno było pewne. To nie mogła być ostatnia książka Palina. Ten płodny autor ma na swoim koncie już kilkanaście przeróżnych pozycji. Począwszy od książek dla dzieci, a skończywszy na opowieściach spisanych podczas jego licznych podróży dla BBC. „Prawda” będzie jego drugą powieścią. Dodajmy, powieścią docenioną już przez wiele redakcji na całym świecie (m.in. „Daily Mail”, „Observer” czy „Reader’s Digest”).

Najnowsza powieść Palina to historia niespełnionego pisarza i dziennikarza Keitha Mabbuta, który otrzymuje od losu wymarzoną szansę. Zlecenie napisania biografii owianego tajemnicą ekologa oraz obrońcy praw człowieka, to dopiero początek. Keith wyrusza w podróż do Indii, gdzie będzie chciał odkryć całą prawdę.

Zanim przeczytacie recenzję na łamach Szuflady, zobaczcie co pisali o „Prawdzie” inni.

Znakomicie pomyślana, bardzo ciepła, ze wszech miar godna polecenia książka. „Reader’s Digest”

Zajmująca… Błyskotliwie zabawna. „Sunday Express”

Prawda to znakomity przykład talentu pisarskiego Palina. Miejmy nadzieję, że nie każe nam czekać tak długo na swoją kolejną powieść. „Stylist”

Prawda to wspaniała, podnosząca na duchu powieść, która opisuje kulisy medialnych manipulacji, złożoność prywatnych biografii osób publicznych oraz skutki dewastacji środowiska naturalnego przez postęp. „Lovereading UK”

Wciągająca historia kultu pewnej jednostki, zgniłych kompromisów i brudnych układów. „Tatler”

Ta książka wprawi czytelnika w dobry nastrój i sprawi, że w nim pozostanie. Rachel Redford, „The Observer”

 

Jeżeli macie ochotę na spotkanie z Michaelem Palinem, zapraszamy już 6 czerwca do Warszawy. O godzinie 18 w Empik Junior przy ulicy Marszałkowskiej 116/122 będziecie mieli okazję nie tylko zobaczyć Palina na żywo, ale także zdobyć jego autograf! Zapraszamy serdecznie, my na pewno nie przepuścimy takiej okazji.

MP_P_spotkanie_w_empiku_rect

About the author
Bartosz Szczygielski
- surowy i marudny redaktor, który oglądałby świat najchętniej z perspektywy dachu psiej budy, oparty o maszynę do pisania. Czyta wszystko, co wpadnie mu w ręce i ogląda wszystko, co wpadnie mu w oko. Chciałby kiedyś przytulić koalę i zobaczyć zorzę polarną – niekoniecznie w tym samym czasie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *