PIĘKNE BESTIE. BESTIARIUSZ MITOLOGICZNY

Szanowni czytelnicy i sympatycy Szuflady!

Z dniem 3 lutego zamknęła się pierwsza księga bestiariusza mitologicznego Szuflady. Tym samym dobiegł końca pierwszy etap konkursu graficznego „Piękne bestie. Bestiariusz mitologiczny”. Pochmurne, krótkie, zimowe dni okazały się wyjątkowo inspirujące. Jak wiadomo, szarość, zmierzch i mrok to ulubiony czas wielu demonów, choć niektóre z nich pokazują się w samo południe. Zresztą o jednych i drugich pamiętali uczestnicy konkursu.

Mogę zdradzić, że największym zainteresowaniem cieszyła się rodzima mitologia, która obfituje w demony różnych kształtów, kolorów i rozmiarów.

Do konkursu zostały zakwalifikowane 53 prace. Wyniki zostaną ogłoszone w sobotę, 14 lutego.

 

Barbara Augustyn 

About the author
Barbara Augustyn
Redaktor działu mitologii. Interesuje się mitami ze wszystkich stron świata, baśniami, legendami, folklorem i historią średniowiecza. Fascynują ją opowieści. Zaczytuje się w literaturze historycznej i fantastycznej. Mimowolnie (acz obsesyjnie) tropi nawiązania do mitów i baśni.

5 komentarzy

  1. Już nie mogę się doczekać wyników 🙂 a przy okazji znalazłem chyba mały błąd w opisie bo z kalendarza wynika że 15 luty to niedziela a nie sobota ale to tylko taki mały szczegół.

          1. Nie śpię bo czekam na wyniki hehe to już dzisiaj! A i przy okazji szczesliwych walentynek dla wszystkich par jak i singli xp

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *