PATRONAT SZUFLADY – „Podróżniczka” Arwen Elys Dayton

Dayton_PodróżniczkaPrzeszłość jest blisko. I zamierza zniszczyć wszystkich

Quin Kincaid jest Poszukiwaczką. To wielki honor i tradycja przekazywana z pokolenia na pokolenie. Ale to, czego się dowiedziała w noc swojej Przysięgi, zmieniło jej świat na zawsze.
Życie Quin zostało bowiem zbudowane na oszustwie. Tradycja Poszukiwaczy okazała się nie tyle szlachetna, ile brutalna i bezwzględna. Ojciec dziewczyny jest mordercą. Jej wuj – kłamcą. Jej matka – ofiarą. A chłopiec, którego kiedyś kochała, pogrążył się w zemście, mając na swojej liście także jej rodzinę.
Jednak Quin nie jest sama. Shinobu, jej najlepszy przyjaciół i ukochany, to teraz jedyna osoba, której może zaufać. Jedyna osoba, która chce poznać prawdę o Poszukiwaczach równie rozpaczliwie jak Quin.
Ale im głębiej będą grzebać w przeszłości, tym mroczniejsza będzie ich teraźniejszość. Wśród zaginionych dawno temu rodzin Poszukiwaczy i niebezpiecznych sojuszów czai się bowiem coś o wiele groźniejszego: złowrogi plan rozpoczęty wiele pokoleń temu, zdolny unicestwić tradycje Poszukiwaczy na zawsze.

Przeszłość jest blisko. I zamierza zniszczyć wszystkich.

Lektura z watrką fabułą i wieloma zaskakującymi zwrotami akcji. Czytelnicy Kami Garcii, Tahereh Mafi i Marie Lu docenią Podróżniczkę.

„Booklist”

O Poszukiwaczce:

 Katniss i Tris polecaliby.

TeenVouge.com

Ta książka nie sprawi zawodu.

USAToday.com

Fani Niezgodnej Veroniki Roth, Legendy Marie Lu i Igrzysk śmierci Suzanne Collins – wasza kolejna obsesja nadchodzi.

„School Library Journal”

Ta zapadająca w pamięć powieść pełna jest sekretów, niebezpieczeństwa i romansu.

Kami Garcia, współautorka cyklu Kroniki Obdarzonych

Wielowątkowa, pełna akcji opowieść o przetrwaniu i przygodzie. Poszukiwaczka to idealna lektura dla fanów Gry o tron.

Tahereh Mafi, autorka cyklu Dotyk Julii

Arwen Elys Dayton – amerykańska pisarka fantasy. Jest autorką Przebudzenia (Uroboros 2014), które stało się numerem 1 na liście bestsellerów Amazona w kategorii fantastyka zarówno w Stanach, jak i w Wielkiej Brytanii, a także cyklu Poszukiwaczka (pierwszy tom pod tym samym tytułem ukazał się nakładem Uroborosa w 2016). Pisarka mieszka z mężem i trójką dzieci na Zachodnim Wybrzeżu. Strona autorki: www.arwendayton.com.

Tytuł: Podróżniczka

Autor:    Arwen Elys Dayton

Tłumacz: Janusz Maćczak

Wydawnictwo: Uroboros

Liczba stron: 476

About the author
Aldona Kobus
(ur. 1988) – absolwentka kulturoznawstwa na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, doktorka literaturoznawstwa. Autorka "Fandomu. Fanowskich modeli odbioru" (2018) i szeregu analiz poświęconych popkulturze. Prowadzi badania z zakresu kultury popularnej i fan studies. Entuzjastka, autorka i tłumaczka fanfiction.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *