Patronat Szuflady: Onyx & Ivory – Mindee Arnett

-Dla wielbicieli książek Leigh Bardugo, Sarah Raasch i Holly Black,

-Autorka przenosi czytelników do pięknego, pochłaniającego  i niebezpiecznego świata fantasy, w którym nic nie jest takie, jak się wydaje,

-Nieposkromione, mroczne siły w magicznym, a jednocześnie niezwykle realistycznym świecie.

Premiera: 13 marca

Nazywają ją Zdrajczynią Kate. To przydomek, który Kate Brighton odziedziczyła po ojcu, po tym, jak próbował zabić arcykróla Rime.

Wypędzona z szeregów szlachty Kate pracuje jako kurierka pocztowa. W tym fachu mogą przetrwać tylko najlepsi i najszybsi z jeźdźców, bo kiedy zapada noc, na świat wychodzą gadźce – mordercze bezskrzydłe smoki. Na szczęście Kate ma sekret, który zapewnia jej przewagę. Jest dzikunką, władającą zakazaną magią, która pozwala jej wpływać na umysły zwierząt.

I właśnie ta magia doprowadza ją do miejsca, gdzie gadźce za dnia dokonały masakry całej karawany, z której ocalał tylko Corwin Tormane, syn króla. Jej pierwsza miłość, chłopak, którego poprzysięgła zapomnieć po tym, jak skazał jej ojca na śmierć.

Teraz, gdy ich drogi znów się skrzyżowały, Kate i Corwin muszą zapomnieć o przeszłości, by stawić czoło nowemu zagrożeniu i jeszcze mroczniejszym siłom, budzącym się w królestwie.

Mindee Arnett to uznana autorka powieści Avalon i Polaris, a także cyklu Nightmare. Mieszka na farmie w Ohio, pośród koni, z mężem, dwójką dzieci, kilkoma psami i nieprzystojną liczbą kotów. Można ją znaleźć w sieci na stronie mindeearnett.com.

Onyks & Ivory to porywająca opowieść o potworach, magii i miłości.

Susan Dennard, autorka bestsellerowej Truthwitch

Powieść mistrzyni słowa Mindee Arnett wpada galopem na scenę, przynosząc ze sobą wszystko, o czym marzysz: niewiarygodne zdrady, spiski pałacowe, mordercze walki, zabójcze bestie, wspaniałe rumaki, tajemnice stare i nowe, a także magię, tę dziką i tę poskromioną.

Liz Coley, autorka międzynarodowego bestselleru Pretty Girl-13

Kate to bohaterka, która zachwyci każdego. Jej historia porwała mnie bez reszty. Czułam ból przy każdej zdradzie i kibicowałam każdemu zwycięstwu. Książka ma duszę, która pozostaje z nami na długo po skończeniu lektury. To wspaniała przygoda, pisana z ogromnym sercem.

Natalie D. Richards, autorka One Was Lost

Świat królestwa Rime jest złożony na wielu poziomach, bohaterowie jednocześnie magiczni i niezwykle realistyczni. Widać, że autorka nie lęka się niczego. Ostrzegam: to jedna z tych książek, których lektura wciąga bez reszty.

Kristen Simmons, autorki Articke 5 i Metaltown

About the author
Magdalena Pioruńska
twórca i redaktor naczelna Szuflady, prezes Fundacji Szuflada. Koordynatorka paru literackich projektów w Opolu w tym Festiwalu Natchnienia, antologii magicznych opowiadań o Opolu, odpowiadała za blok literacki przy festiwalu Dni Fantastyki we Wrocławiu. Z wykształcenia politolog, dziennikarka, anglistka i literaturoznawczyni. Absolwentka Studium Literacko- Artystycznego na Uniwersytecie Jagiellońskim. Dotąd wydała książkę poświęconą rozpadowi Jugosławii, zbiór opowiadań fantasy "Opowieści z Zoa", a także jej tekst pojawił się w antologii fantasy: "Dziedzictwo gwiazd". Autorka powieści "Twierdza Kimerydu". W życiu wyznaje dwie proste prawdy: "Nikt ani nic poza Tobą samym nie może sprawić byś był szczęśliwy albo nieszczęśliwy" oraz "Wolność to stan umysłu."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *